۰ نفر

زمان ارائه آثار مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو تمدید شد

۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳
کد خبر: 495909
زمان ارائه آثار مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو تمدید شد

اولین دوره مسابقه طراحی خودرو مفهومی شرکت مدیران خودرو با شعار "آینده را ترسیم کن" از ۲۱ آبان آغاز و تا ۲۱ دی ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین،  این مسابقه جهت حمایت مادی و معنوی از متخصصان و علاقه مندان صنعت خودرو کشور جهت آشنایی با نظرات آنان در طراحی خودرو صورت گرفته است. سگمنت طراحی خودرو برای شرکت کنندگان آزاد بوده و آنها می توانند نسبت به ارائه طرح های مورد نظر بر اساس تکنولوژی موجود در صنعت خودرو در سال‌های ۲۰۲۰ الی  ۲۰۲۵اقدام کنند. همچنین جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای این مسابقه شامل ۳۰ میلیون تومان برای نفر اول، ۱۵ میلیون تومان نفر دوم و ۱۰ میلیون تومان برای نفر سوم است.

گفتنی است زمان زیادی به پایان مهلت ارسال آثار جهت شرکت در مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM   نمانده است و در این مدت تعداد قابل توجهی از علاقه مندان و متخصصان صنعت خودرو در لندینگ پیج این مسابقه ثبت نام و نسبت به ارسال آثار اقدام کرده‎اند.  با توجه به درخواست‌های صورت گرفته از طرف تعداد زیادی از علاقه مندان و متخصصان مبنی بر افزایش زمان ارسال آثار، شرکت مدیران خودرو مهلت ارسال آثار را تا پایان روز ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ تمدید کرده است.

 لازم به ذکر است امکان آپلود آثار در لندینگ پیج مسابقه از ۱۱ بهمن ماه امکان پذیر نخواهد بود و شرکت کنندگان و علاقه مندان جهت ملاحظه آثار منتخب و اطلاع از نتایج مسابقه می توانند به لندینگ پیج و اینستاگرام رسمی شرکت مدیران خودرو مراجعه کنند.

علاقه‎مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه طراحی مفهومی مدیران خودرو به آدرس  http://landing.mvmco.ir/mvm-design-contest/ مراجعه کنند.