۰ نفر

تعمیر گیربکس‌های CVT در تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو

۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱
کد خبر: 486212
تعمیر گیربکس‌های CVT در تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو

گیربکس های CVT در چند سال اخیر به کشور ما وارد شده اند و شاید به لحاظ تکنولوژی جوان و تازه باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ این نوع گیربکس های اتومات با تغییر ضریب دنده به صورت پیوسته که معروف به CVT   است بسیاری از خودروهای ژاپنی چون تویوتا ، نیسان و میتسوبیشی که به دوام معروف هستند از این نوع گیربکس ها استفاده می کنند که میتواند کارایی آن را به خوبی نشان دهد.

یکی از شرکت هایی که در بسیاری از محصولات خود از این نوع گیربکس های اتومات استفاده کرده شرکت مدیران خودرو می باشد که خودروهای ایکس 33 ( مدل نیو و اس اسپورت) ، تیگو5 ، آریزو5 و آریزو6 از این نوع گیربکس استفاده کرده اند که مزیت آنها کاهش مصرف سوخت ، افزایش شتاب ثانویه و همینطور راحتی تعمیرو نگهداری می باشد اما بخش دیگر و مهم مساله تعمیر و نگهداری است که در اینجا  میخواهیم به معرفی مرکز خدمات تعمیر گیربکس های CVT شرکت مدیران خودرو بپردازیم.

در این مرکز تخصصی کارشناسانی مشغول به کار هستند که تحت آموزش های بسیار بالا قرار گرفته و به صورت مداوم مورد ارزیابی قرار می گیرند و از سوی دیگر این خط ، دارای بهترین ماشین آلات ویژه تعمیر این گیربکس ها میباشد . مراحل تعمیر این گیربکس ها این گونه است که ابتدا گیربکس هایی که برای سرویس به این مرکز فرستاده می شوند ، دمونتاژ می شوند و شستشوی الکتراسونیک صورت میگیرد ( شستشو با امواج فراصوت ) ، سپس قطعات معیوب شناسایی شده و جدا می شوند. عملکرد تورک کانورتر و شیر برقی با دستگاه های مخصوص مورد تست قرار میگیرد ، بعد از آن پوسته های گیربکس با استفاده از تکنولوژی سندبلاست کامل نو میشوند ، قطعات لازم و روغن به صورت اورجینال از انبار اصلی قطعات شرکت تامیین میگردد و دوباره گیربکس با قطعات جدید جایگزین با قطعات معیوب ، مونتاژ میگردد .

XVYc2PYz7ngm

اما در این بخش وارد مرحله مهم و حساس میشویم که مرحله شبیه سازی می باشد. در این مرحله شرایط موجود و کلیه پارامترهای فنی شامل فشارها ( فشار روغن ) و دورها را اتوماتیک تست میکنند و با مقادیر مرجع استاندارد سنجیده می شوند و در صورت اطمینان از عملکرد آن آماده تحویل به مشتری می شود.

بدین گونه تعمیر این گیربکس ها با دقت و کیفیت بالا انجام می گیرد که استفاده از قطعات اصلی ، سیستم مکانیسم با دقت بالا و نظارت شرکت مدیران خودرو از مزایای اصلی به حساب می آید. و نکته مهم اعطای گارانتی 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر از طرف شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای این گیربکس ها میباشد که اطمینان خاطر را همراه دارد.

7ynLTnKftEtc

fw17BWWcBNvp

ZYUdS3DJiLNf

bz92sPgSL3KS