۰ نفر

تیگو۵ مدیران خودرو با موتور توربو می‌آید

۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
کد خبر: 483768
تیگو۵ مدیران خودرو با موتور توربو می‌آید

خودروی تیگو۵ مدیران خودرو، یکی از محبوبترین شاسی بلندهای تولیدی بازار ایران است که نزدیک ۵ سال با موفقیت به بازار ایران عرضه شده که تا کنون بیش از ۴۵۰۰۰ دستگاه از آن به فروش رفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، خودرو  تیگو۵، چندین تغییرات را متناسب با شرایط نیاز بازار داشته است. با این حال امروز این خودرو به عنوان یک محصول جا افتاده و با کیفیت در نظر گرفته می‌شود که همواره شرکت مدیران خودرو به دنبال ارتقاء آن بوده و به زودی مدل توربو این خودرو با گیربکس جدید مطابق با تقاضای بازار وارد مرحله تولید و عرضه خواهد شد.

موتور توربو این خودرو ، همان موتور معروف و خوش سابقه ۱.۵ لیتری توربو است که بر روی محصولات لوکس و خوشنام شرکت مدیران خودرو چون  تیگو۷- آریزو۶- ایکس ۵۵ و آریزو۵ قرار دارد، در طول مدت ۳ سال که از عرضه این موتور با لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو یعنی تیگو۷ می‌گذرد ، عملکرد بسیار خوب و بهینه و همچنین قابل اعتمادی داشته است و این موتور طراحی شرکت معروف اتریشی  AVL است که  سیستم توربو آن نیز تکنولوژی شرکت  معروف هانیوال است.

از سوی دیگر گیربکس این خودرو از نسل جدید گیربکس‌هایCVT ۲۵ است که این گیربکس ها ۹ سرعته بوده و اولین بار بر روی خودروی آریزو۶ نصب شد که آن هم عملکرد موفقی دارد و جالب است که بدانید جزو ۱۰ گیربکس برتر بازار خودروی چین در سال گذشته انتخاب شده است  که کارائی بالای آنرا نشان می‌دهد. این گیربکس جدید همراه با موتور توربو کارایی بالایی دارد .

همچنین به این خودرو، سیستم فرمان برقی نیز اضافه شده که راحتی و ایمنی این خودرو را افزایش می‌دهد ، قطعا این موتور و گیربکس قدرتمند و با درجه کارایی بالا در کنار ویژگی های مشتری پسند تیگو۵ ، چون بدنه جادار و مستحکم، مناسب خانواده های ایرانی  است و آپشن‌های رفاهی و ایمنی چون مانیتور ۱۰ اینچی به همراه نویگیشن ، و ایربگ‌های جانبی و سیستم پایداری + ضد لغزش + کنترل در سربالایی و... در کنار خدمات پس از فروش گسترده در مقایسه با رقبا  می‌تواند باعث موفقیت بیشتر این خودرو شود.