۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت روز خودرو (۹۹/۸/۲۱)/ رشد تا ۱۵میلیونی بعد از یک دوره سقوط

۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵
کد خبر: 480946
قیمت روز خودرو (۹۹/۸/۲۱)/ رشد تا ۱۵میلیونی بعد از یک دوره سقوط

نگاهی به قیمت‌های امروز خودرو حاکی از آن است که این بازار متاثر از صعود نرخ ارز با افزایش همراه شده به طوریکه در مقایسه با روز گذشته، قیمت انواع خودرو بین ۵ تا ۱۵میلیون تومان گران‌تر شده است.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ بازار خودرو که تا دو روز پیش در مدار نزولی بود با افزایش نرخ ارز، تغییر جهت داد به طوریکه امروز قیمت انواع خودرو در مقایسه با دیروز بین ۵ تا ۱۵میلیون تومان گران‌تر شده؛ به طور مثال پراید که در آستانه ورود به کانال ۹۰میلیون تومان بود، متاثر از این روند مجددا به ۱۱۵میلیون تومان صعود کرد.

در این میان فعالان بازار معتقدند که روند صعودی قیمت خودرو چندان پایدار نیست چراکه نرخ ارز مجددا در مسیر کاهشی قرار گرفته و این موضوع منجر به توقف رشد قیمت‌ خودرو خواهد شد.

قیمت روز خودرو ۲۱آبان ماه۹۹

در بازار آزاد امروز، قیمت پراید۱۳۱ با ۱۱میلیون افزایش به حدود ۱۱۵میلیون و پراید۱۳۲ به ۱۱۶میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت تیبا۲ در بازار آزاد با پنج میلیون افزایش ۱۴۵میلیون تومان، ساینا با ۱۰میلیون رشد حدود ۱۵۰میلیون، کوییک ۱۶۰ و کوییک‌آر ۱۷۰میلیون تومان اعلام شد.

قیمت انواع پژو

در بازار امروز، دارندگان پژو۲۰۶ تیپ۲ قیمت این خودرو را تا ۲۱۷میلیون و پژو۲۰۶ تیپ۵ را تا ۲۹۵میلیون تومان بالا بردند، در این میان قیمت پژو۲۰۷ دنده‌ای هم به ۳۳۸میلیون تومان رسید.

قیمت پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس و پژو پارس سال هم به ترتیب ۲۰۵ و ۲۳۵میلیون تومان است؛ قیمت سمند ال‌ایکس در بازار آزاد امروز ۲۰۵میلیون و هایما اس۷ حدود ۷۹۵میلیون تومان اعلام شد.