۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ایران خودرو (لینک ثبت نام دور جدید)

۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
کد خبر: 478144
ثبت نام ایران خودرو (لینک ثبت نام دور جدید)

شرکت ایران خودرو ثبت‌نام ششمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند LX ، از صبح یکشنبه به مدت سه روز آغاز کرد.

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در طرح پیش فروش ایران خودرو سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند LX با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه ‌می‌شود. همچون روال سابق طرح‌های اجرا شده برای فروش فوق‌العاده، قرعه‌کشی از میان متقاضیان واجد شرایط این طرح، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام انجام  و منتخبان انتخاب خواهند شد.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

61769276

شرایط ثبت نام ایران خودرو

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می شود که از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی اشاره کرد. ضمن اینکه در صورت عدم مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو به معنای ابطال گارانتی خودرو خواهد بود.

سایت ثبت نام ایران خودرو

واجدین شرایط می‌توانند در مهلت مقرر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی، اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. پس از مشخص شدن منتخبان، آن‌ها به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

  • لازم به ذکر است که منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشدند نیز می‌توانند در این طرح فروش، مجدد اقدام به ثبت‌نام کنند.