۰ نفر

با هدف ارائه سرویس بهتر؛

شبکه نمایندگی‌های مدیران خودرو ارتقاء و به‌روزرسانی می‌شود

۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸
کد خبر: 477847
شبکه نمایندگی‌های مدیران خودرو ارتقاء و به‌روزرسانی می‌شود

به تازگی شرکت مدیران خودرو در یک برنامه گسترده شروع به ارتقاء شبکه نمایندگی های خود در سراسر کشور کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین ، این شرکت بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش خصوصی می باشد که بیش از 15 سال در بازار ایران حضور مستمر داشته و توانسته است بخش قابل توجهی از بازار را با محصول متنوع و رو به ارتقاء خود بدست آورد.

جایگاه فعلی مدیران خودرو به لطف تنوع محصول و ارتقاء کیفی محصولات از یک سو و از سوی دیگر شبکه گسترده خدمات و فروش این شرکت می باشد که همواره ارتقاء کیفی و کمی در آن صورت می پذیرد.

شبکه نمایندگی های مدیران خودرو ارتقاء و بروزرسانی می شود

بر اساس عکس های موجود از برخی نمایندگی های مدیران خودرو به خوبی می توان دید که استانداردهای بالا و در حد جهانی برای شبکه نمایندگی ها در نظر گرفته شده و اجرا می شود مانند فرایند فروش استاندارد و خدمات کاملا مناسب برای عرضه اتومبیل های لوکس و مدرن طبق برنامه این شرکت .

شرکت مدیران خودرو با داشتن حدود 230 نمایشگاه مجاز فروش و حدود 170 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش، تمام نقاط ایران را پوشش داده است که از این لحاظ مزیت بزرگ حساب می شود ، شبکه بزرگ و با سابقه ، که همواره از آموزش و استانداردهای لازم نیز بهره می برند.

شبکه نمایندگی های مدیران خودرو ارتقاء و بروزرسانی می شود

شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی بر روی شبکه و خدمات خود نشان می دهد که به فکر حضور قوی و ماندگار با ارائه محصولات به روز و با کیفیت است که هم به لحاظ برند و هم سطح بازار جایگاه خود را ارتقاء بخشد .

با توجه به عکسها می توان فضای پذیرش ، انتظار و تعمیر و ... برخی از نمایندگی ها را که این استانداردها را انجام داده اند را دید که حکایت از نو آوری و فضای خاص و جدید دارد که با توجه به برنامه توسعه و ارتقاء شرکت مدیران خودرو به مرور بر تعداد این قبیل نمایندگی ها افزوده خواهد شد.

9