۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

شرایط پیش‌ فروش شاهین سایپا +جزئیات و قیمت

۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴
کد خبر: 477009
شرایط پیش‌ فروش شاهین سایپا +جزئیات و قیمت

شاهین‌دنده‌ای، یکی از خودروهای عرضه‌شده در طرح پیش فروش سایپا است که پیش پرداخت آن 133میلیون و 700هزار تومان اعلام شده‌است و از امروز می‌توان برای پیش خرید آن اقدام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در طرح پیش فروش سایپا خودروهایی مانند ساینا، تیبا۲، تیبا صندوق دار، وانت ۱۵۱، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک آر، وانت نیسان بنزینی و وانت نیسان دوگانه سوز عرضه می شوند. در این شرایط فروش سایپا هم قوانین سابق عرضه خودرو وجود دارد و متقاضیان باید به این قواعد دقت داشته باشند.

گروه سایپا، به تازگی شرایط فروش محصولات خود را اعلام کرده است و شاهین دنده‌ای نیز در این محصولات دیده می‌شود. پیش پرداخت خودرو شاهین دنده‌ای 133میلیون و 700هزار تومان بوده و موعد تحویل آن نیز تیر، مرداد و شهریور1400 است. متقاضیانی که قصد خرید این خودرو را دارند، می‌توانند از ساعت 14 روز سه شنبه ششم آبان ماه 99، به مدت سه روز به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند و با ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت نام و انتخاب خودرو اقدام نمایند.

برای ثبت نام خودرو شاهین اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

گفتنی است؛  برای اولین بار، شاهین در خردادماه 99، در لیست پیش فروش سایپا دیده شد و حدود 10 هزار نفر توانستند برای اولین پیش فروش شاهین، ثبت نام کنند. پیش پرداخت خودروی شاهین در تیرماه سال جاری 80میلیون تومان اعلام شده بود و اکنون پس از گذشت چهار ماه قیمت پیش پرداخت خودرو شاهین سایپا، 50میلیون تومان افزایش داشته و به 133میلیون و 700هزار تومان رسیده است.

شاهین سایپا

خودرو شاهین دنده‌ای

قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت سایپا قصد داشت تا محصولات جدید خود برای سال99 را در اسفند 98 رونمایی و خودرو شاهین را معرفی کند؛ اما شیوع ویروس کرونا سبب برهم خوردن این برنامه شد. در اواخر شهریور 99 این گروه خودروسازی، تصویر کابین شاهین دنده‌ای را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. بر اساس این تصویر، شاهین دنده ای G با تریم داخلی چرم، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، شیشه ها و آینه های برقی، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک و… است.

سایپا ابتدا شاهین دنده‌ای را به بازار عرضه می‌کند؛ اما قرار است از سال 1400، شاهین اتومات با امکانات بیشتر عرضه شود.

شاهین سایپا

مشخصات خودرو شاهین سایپا

شاهین با موتور 1503 سی سی، گیربکس دستی5 و طراحی بدنه با استفاده از فولادهای محکم و استحکام بالا به بازار عرضه خواهد شد. فرمان این خودرو برقی بوده و ظرفیت باک آن نیز 47لیتر است.

 ایمنی و تجهیزات خودرو شاهین سایپا نیز به شرح ذیل است:

شاهین سایپا