۰ نفر

ریس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان:

شرکت صوری فروش خودرو منهدم شد

۲ آبان ۱۳۹۹، ۰:۰۴
کد خبر: 476077
شرکت صوری فروش خودرو منهدم شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از انهدام یک شرکت صوری فروش خودرو لیزینگی و دستگیری چهار نفر در این راستا خبر داد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، یدالله حسن پور روز پنجشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با رصد جراید و مطبوعات محلی به یک مورد تسهیلات لیزینگی خودرو برخورد کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی بیشتر متوجه شدند عده ای با ایجاد شرکت صوری قصد فریب و کلاهبرداری از شهروندان را دارند که موضوع را در دستور کار قرار داده و طی تحقیقاتی موفق شدند به شکل پیش دستانه در این رابطه چهار نفر را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با دستگیری متهمان مشخص شد آنان با ایجاد شرکت کاغذی و انتشار گسترده آگهی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و جراید و مطبوعات محلی با عنوان تجاری (جهان خودرو) اقدام به فروش خودروهای تولید داخل و خارج با قیمت پایین و شرایط اقساطی به صورت لیزینگ به مبلغ ۱۰میلیارد ریال کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان خاطرنشان کرد: در این رابطه تاکنون هشت شاکی به پلیس آگاهی مراجعه کرده و رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به افراد ناشناس که با وعده انجام معاملات سودآور و ظاهری فریبنده و با تبلیغات گمراه کننده در جراید و فضای مجازی، قصد نزدیک شدن و اخذ سرمایه شما را دارند، اعتماد نکنید و درصورت مواجه شدن با این افراد مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنید.​