۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام سایپا ادامه دارد +لینک

۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵
کد خبر: 475139
ثبت نام سایپا ادامه دارد +لینک

پیش فروش شرکت خودروسازی سایپا پایان یافت.

بروزرسانی در تاریخ سه‌شنبه ۲۹ مهر

لینک نتایج قرعه‌کشی ثبت نام خودرو سایپا

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، مراسم قرعه‌کشی ۸ محصول فروش فوق‌العاده سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه حدود ساعت 12 در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

اتمام زمان نام نویسی قرعه‌کشی ثبت نام خودرو سایپا

به گزارش اقتصاد آنلاین، مهلت طرح فروش سایپا 72 ساعت کاری بوده است، با توجه به اینکه این طرح فروش چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و از آنجا که روزهای جمعه و شنبه 25 و 26 مهرماه تعطیل بوده است، پیش فروش محصولات سایپا تمام شد.

برای ثبت نام خودرو سایپا اینجا کلیک کنید
(بدون فیلترشکن وارد شوید)

گفتنی است؛ در این طرح فروش، ۸ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا شامل تیباصندوقدار، تیبا۲ و ساینا با رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱، دو مدل نیسان تک‌سوز، نیسان دوگانه‌سوز و پادرا پلاس با لاستیک رادیال عرضه می‌شود. حداکثر موعد تحویل این خودروها تا ۹۰ روز آینده خواهد بود.

متقاضیان به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

ثبت نام خودرو سایپا

لازم به ذکر است متقاضیانی که از خردادماه سال جاری تاکنون جهت شرکت در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده اما از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور جدید ندارند و می‌توانند با اطلاعات قبلی ثبت‌نام کنند.