۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت روز خودرو (۹۹/۶/۲۵)/ کاهش اندک نرخ در بازار امروز

۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۵
کد خبر: 467264
قیمت روز خودرو (۹۹/۶/۲۵)/ کاهش اندک نرخ در بازار امروز

بررسی‌ وضعیت امروز بازار آزاد خودرو نشان می‌دهد که قیمت‌ برخی مدل‌ها نسبت به روز گذشته اندکی کاهش یافته است.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ نگاهی به بازار خودروی امروز حاکی از آن است که قیمت‌ها نسبت به دیروز با کاهش جزیی همراه بوده؛ بر اساس آنچه در سایت‌های فروش اینترنتی خودرو آگهی شده، قیمت روز پراید۱۱۱ به حدود ۱۱۲میلیون، پراید۱۳۲ به ۹۹میلیون و پراید۱۳۱ به ۹۸میلیون تومان کاهش یافته است.

همچنین دارندگان تیبا صندوقدار قیمت امروز این خودرو را ۱۱۸میلیون و تیبا هاچ‌بک را حدود ۱۳۰میلیون تومان اعلام کردند؛ قیمت ساینا نیز حدود ۱۲۵میلیون، ساینا پلاس ۱۳۰میلیون، کوییک دنده‌ای ۱۴۳میلیون و کوییک‌آر ۱۵۰میلیون تومان است.

قیمت انواع پژو در بازار آزاد

امروز قیمت پژو۲۰۶ تیپ۲ در آگهی‌های فروش اینترنتی به حدود ۲۰۰میلیون، پژو۲۰۶ تیپ۵ به ۲۴۰میلیون و مدل صندوقدار این خودرو به ۲۳۵میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت اعلام شده برای پژو۲۰۷ دنده‌ای هم در بازار امروز تقریبا ۲۷۰میلیون و اتوماتیک این خودرو ۳۹۰میلیون تومان بود.

همچنین دارندگان پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزینی قیمت این خودرو را ۱۷۸میلیون و پژو پارس ساده را ۲۰۸میلیون تومان اعلام کردند؛ بر همین اساس قیمت روز سمند ال‌ایکس به ۱۸۰میلیون، سمند سورن ۲۲۵میلیون، رانا ال‌ایکس ۲۰۰میلیون، دنا معمولی ۲۷۰میلیون، دنا پلاس دنده‌ای ساده ۳۲۵میلیون و دنا پلاس دنده‌ای توربو به حدود ۳۷۰میلیون تومان رسید.

قیمت روز خودرو‌های مونتاژی

امروز قیمت خودرو‌های مونتاژی هم در بازار آزاد اندکی ارزان شد؛ بر این اساس قیمت پژو۲۰۰۸ به حدود ۸۷۸میلیون، سیتروئنC٣ به ۸۱۵میلیون، سراتو ۷۲۸میلیون، مزدا۳ به ۸۹۵میلیون، ساندرو اتوماتیک به ۴۱۰میلیون و ساندرو استپ‌وی به حدود ۴۳۵میلیون تومان رسیده است.

همچنین در این بازار، هایماS۵ با قیمت تقریبی ۵۵۰میلیون، هایماS۷ توربو ۶۶۸میلیون، هاوال ۵۵۰میلیون، جکS۳ حدود ۴۷۳میلیون، جکS۵ تقریبا ۶۸۷میلیون، چانگان حدود ۴۲۷میلیون، تیگو۵ و تیگو۷ به ترتیب ۵۳۵ و ۶۴۰میلیون و دانگ‌فنگ با قیمت تقریبی ۳۴۵میلیون معامله می‌شود.