۰ نفر

بعد از ظهر امروز صورت گرفت؛

اعلام قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک

۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۲۶
کد خبر: 464206
اعلام قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک

بعد از ظهر امروز گروه صنعتی ایران خودرو صدور دعوتنامه‌های سری اول دنا پلاس توربو اتوماتیک را آغاز کرد. به گفته مدیران ایران خودرو، حواله‌های مربوط به سه ماهه اول سال جاری با قیمت کمتری خودرو را تحویل خواهند گرفت و عدد اعلام شده صرفا برای مشتریان سری اول است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، ایران خودرو قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک را برای حواله های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری ۲۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته و مشتریان باید بر اساس این قیمت، تکمیل وجه و محاسبات خود را انجام دهند. به گفته شورای رقابت و گروه صنعتی ایران خودرو، این قیمت توسط تیم کارشناسی به دست آمده و مورد تایید سازمان حمایت و دستگاه های نظارتی قرار گرفته است. هنوز این خودروساز اعلام نکرده که حواله های تابستان ۹۹ دنا پلاس توربو اتوماتیک تا چه مقدار افزایش قیمت خواهند داشت و شورای رقابت چه عددی را برای این دسته از مشتریان مصوب کرده است.

اواخر هفته گذشته، برخی منابع خبری از شورای رقابت اعلام کرده بودند که قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک در فاز اول در محدوده ۲۵۰ میلیون تومان تعیین می شود. حال شاهد هستیم که گویا شورای رقابت عدد قطعی ۲۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را برای مشتریان سری اول این خودرو در نظر گرفته است. جالب است که به گفته برخی مسئولان صاحب نظر، این قیمت عددی مناسب است و به هیچ وجه گران به حساب نمی آید. این در حالی است که هفته گذشته مشتریان دنا پلاس توربو اتوماتیک، از اعلام قیمت این خودرو در محدوده ۲۵۰ میلیون تومان نارضایتی خود را به رسانه ها اعلام کرده بودند.