۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت روز خودرو ۹۹/۵/۲۰/ ادامه خواب زمستانی بازار در مرداد داغ

۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴
کد خبر: 458796
قیمت روز خودرو ۹۹/۵/۲۰/ ادامه خواب زمستانی بازار در مرداد داغ

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل گفت: اگرچه قیمت خودرو روزانه بالا می‌رود اما معاملات همچنان خوابیده است.

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ سعید موتمنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت امروز بازار خودرو توضیح داد: با کاهش نرخ ارز، قیمت برخی خودرو‌ها نیز در بازار آزاد حدود دو میلیون کاهش یافت اما همچنان همکاران ما در طول روز به اندازه انگشتان یک دست هم معامله انجام نمی‌دهند.

موتمنی تاکید کرد: بازار خودرو زودتر از پیش‌بینی‌ها دچار رکود شده و نوسان قیمت‌ها به حدی بالا است که کسی ریسک خرید و فروش خودرو را نمی‌پذیرد درحالیکه سال‌های پیش، قبل از شروع ماه محرم بازار بهتری داشتیم.

به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، اگرچه بزرگترین مشکل بازار خودرو فاصله بالای قیمت خودرو بین کارخانه و بازار آزاد و افت عرضه خودروسازان است، اما نباید تاثیر روانی نرخ ارز را نادیده گرفت لذا اگر قیمت دلار طی روز‌های آتی کاهش یابد، قیمت خودرو هم ارزان خواهد شد.

قیمت روز خودرو ۲۰ مرداد ۹۹

قیمت‌ها توسط اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل اعلام شده است.

قیمت پراید در بازار آزاد

امروز قیمت هر دستگاه پراید۱۱۱ حدود ۹۳/۵۰۰/۰۰۰تومان، پراید۱۳۱ حدود ۸۲/۰۰۰/۰۰۰ و مدل ۱۳۲ این خودرو ۸۱/۰۰۰/۰۰۰تومان اعلام شد.

قیمت تیبا معمولی هم در این بازار ۹۶/۰۰۰/۰۰۰، تیبا۲ ۱۰۹/۰۰۰/۰۰۰ و ساینا ۱۰۸/۰۰۰/۰۰۰تومان است؛ هر دستگاه کوییک دنده‌ای و اتوماتیک هم به ترتیب با قیمت ۱۲۳ و ۱۲۷میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پژو ۲۰۶ در بازار امروز

امروز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ در بازار آزاد تهران حدود ۱۶۴/۰۰۰/۰۰۰، وژو۲۰۶ تیپ۵ ۲۰۴/۰۰۰/۰۰۰ و پژو۲۰۶ صندوقدار ۱۹۵/۰۰۰/۰۰۰تومان است؛ پژو۲۰۷ دستی و اتوماتیک هم ۲۳۵ و ۳۱۸میلیون تومان اعلام قیمت شد.

قیمت پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس هم به ۱۴۳/۰۰۰/۰۰۰ و پژو پارس سال به ۱۷۴/۰۰۰/۰۰۰تومان رسید.

رانا در بازار امروز ۱۶۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان، دنا ۲۱۸ و دناپلاس  ۲۶۲میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.