۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

برندگان قرعه کشی ایران خودرو +آدرس سایت

۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۶
کد خبر: 457522
برندگان قرعه کشی ایران خودرو +آدرس سایت

۱۶هزار نفر از متقاضیان پنج محصول ایران‌خودرو انتخاب شدند.

 به گزارش اقتصادآنلاین، با انجام قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده پنج محصول گروه صنعتی ایران‌ خودرو، ۱۶ هزار متقاضی برای ثبت‌نام قطعی انتخاب شدند.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

 مراسم قرعه‌کشی سومین طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران‌ خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش برگزار شد.

در این طرح که پنج محصول پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو ۲۰۶ اس.دی، پارس با موتور ایکس.یو.۷ و سمند ال‌ایکس با موتور ایکس.یو.۷ عرضه شده، بیش از دو میلیون و پانصد هزار متقاضی اقدام به پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

اسامی برندگان ثبت نام ایران خودرو

از این تعداد، ۱۶ هزار نفر براساس ظرفیت هر خودرو، برای ثبت‌نام قطعی و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۵۰ درصد نیز بعنوان افراد ذخیره درنظر گرفته شده‌اند. اسامی نفرات برگزیده پس از تایید نهادهای ناظر، در اسرع وقت در سایت فروش ایران‌ خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد. پذیرفته‌شدگان تا پنج‌شنبه این هفته ۲۷ شهریورماه مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند، در صورت عدم واریز، نسبت به جایگزینی افراد از لیست ذخیره اقدام خواهد شد.

گفتنی است، طبق تصویب وزارت صمت، در نیمه دوم امسال، ۱۱۰ هزار دستگاه از محصولات ایران‌ خودرو از طریق فروش فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه به بازار عرضه خواهد شد. افزون بر این، برنامه ‌های پیش فروش محصولات با موعد تحویل یک سال و بیشتر از یک سال نیز ادامه خواهد داشت.