۰ نفر

آخرین وضعیت تحویل تعهدات برلیانس

۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۱۶
کد خبر: 455645
آخرین وضعیت تحویل تعهدات برلیانس

مدیر بازاریابی و فروش پارس خودرو گفت: برنامه تولید برلیانس برای تحویل خودروهای ثبت نامی قبلی در حال پیگیری است و تعهدات عقب افتاده در این بخش طی ماه های آینده اجرایی خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، با توجه به پیش فروش و ثبت نام برلیانس اتومات ۳۲۰ در مرداد ۹۷ توسط سایپا و پارس خودرو، برای تحویل در مهر ۹۷ بعد از گذشت دو سال هنوز خودروی مذکور به مشتریان تحویل نشده است، درخواست می‌شود خودروی مشابه ۳۳۰ یا کراس اتوماتیک که در حال تولید و تحویل دهی است واگذار شود.

در این خصوص حسام الدین قاسم زاده مدیر بازاریابی و فروش پارس خودرو  با بیان اینکه واردات قطعات برلیانس از سال 97 به دلیل تشدید تحریم ها و مشکل نقل و انتقال پول با محدودیت روبرو شد، اظهار داشت: حالا هم شیوع کرونا مشکل تولید را افزایش داده است.

وی ادامه داد: از اوایل سال 98 طرح تبدیل محصولات برلیانس اجرایی شد که مشتریان بر اساس نوع خودروی ثبت نامی و ودیعه پرداخت شده، می توانستند خودروی جایگزین از جمله کوئیک آر، تیبا، ساینا و پراید با قیمت قدیم تحویل بگیرند به نحوی که بابت برلیانس دنده اتوماتیک، 3 خودروی جایگزین و بابت برلیانس دنده دستی 2 خودروی جایگزین ارائه می شد.

قاسم زاده تصریح کرد: بسیاری از مشتریان نسبت به تعویض خودروی ثبت نامی اقدام کردند و افرادی که هنوز خودروی جایگزین تحویل نگرفته اند نیز همچنان از سود مشارکت و جریمه تاخیر استفاده می کنند.

وی ادامه داد: : برنامه تولید برلیانس برای تحویل خودروهای ثبت نامی قبلی در حال پیگیری است و تعهدات عقب افتاده در این بخش طی ماه های آینده اجرایی خواهد شد. در عین حال، مشتریان تا آن زمان از سود مشارکت و جریمه تاخیر برخوردار می شوند.