۰ نفر

برنامه تولید ساینا S مشخص شد

۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴
کد خبر: 455103
برنامه تولید ساینا S مشخص شد

مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، در حاشیه مراسم قرعه کشی امروز اعلام کرد که از عید غدیر، تولید «ساینا S» در این خودروساز آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، صبح امروز قرعه کشی پیش فروش جدید سایپا با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و رسانه ها برگزار شد. بر اساس اطلاعات اعلام شده در این مراسم، بیش از ۱۰۰ هزار متقاضی برای طرح فروش اخیر سایپا وجود داشته و شاهین، کوییک S و ساینا S به ترتیب بیشترین تقاضا را در مرحله پیش ثبت نام داشته اند.

باقری در حاشیه این مراسم گفت: «سعی داریم تا از عید غدیر تولید ساینا S را در مجموعه سایپا آغاز کنیم و این خودروی جدید را زودتر از موعد مقرر به تولید انبوه برسانیم. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، سایپا می خواهد تا محصولات جدیدش را زودتر از موعد مقرر به دست خریداران برساند و برای همین تلاش نموده ایم تا در گام نخست، ساینا اس زودتر از زمان برنامه ریزی شده به خط تولید بپیوندد».

قائم مقام مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در ادامه افزود: «تلاش ما همواره بر این بوده تا از التهاب بازار کاسته شود و برای همین سعی داریم تا با برقراری پیش فروش های مختلف، نیاز مشتریان را تامین کنیم. در همین راستا هم از صبح یکشنبه (۵ مرداد ۱۳۹۹) مرحله جدید فروش محصولات سایپا برگزار خواهد شد و مشتریان می توانند از فردا مراحل پیش ثبت نام را برای خودروهای کوییک دنده ای، کوییک آر، وانت ۱۵۱ معمولی و آپشنال طی نمایند».

معرفی ساینا فیس لیفت:

آن طور که مشخص است سایپا برنامه دارد تا به صورت هم زمان نمونه های فیس لیفت ساینا را در کنار نسخه فعلی یا قدیمی عرضه کند. به گفته مدیران سایپا که در کنفرانس خبری روز سه شنبه حضور داشتند، با توجه به پیش فروش های انجام شده ابتدا ساینا S به دست مشتریان می رسد و سپس با فاصله سه ماهه، ساینا G در اختیار متقاضیان نسخه فیس لیفت این خودرو قرار خواهد گرفت.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که وجود امکاناتی مانند استاندارد آلایندگی یورو ۵، جلو آمپر جدید، سیستم GSI، چراغ روشنایی روز، غربیلک فرمان جدید، سنسور نور، کلید تاشو، هشدار کمربند ایمنی، چراغ مشایعت تا منزل، سنسور پارک عقب و… در ساینا S و ساینا G مشترک است.

سایپا ساینا جی در کنار امکانات یاد شده به نمایشگر ۷ اینچی لمسی، دوربین عقب، رهیاب ماهواره ای، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور باد لاستیک، شیشه های عقب دودی، رینگ آلومینیومی، ترمز کمکی، سامانه کنترل پایداری، صندلی های چرمی و… مجهز است.

همچنان در خانواده سایپا از پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ استفاده می شود. این پیشرانه ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می کند. در نسخه فعلی ساینا از استاندارد آلایندگی یورو ۴ استفاده می شود و نمونه های S و G دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ خواهند بود.