۰ نفر

کوییک آر پلاس چند قیمت خورد؟

۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹
کد خبر: 450336
کوییک آر پلاس چند قیمت خورد؟

کوییک R پلاس محصول جدید گروه خودروسازی سایپا از سوی پارس خودرو معرفی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از پیشرانه، در مراسمی که مناسبت ۶۴ سالگی پارس خودرو برگزار شد خودرو کوییک R پلاس به عنوان عضو جدید خانواده کوییک معرفی شد.

دزباره تغییرات اصلی سایپا کوییک R پلاس نبست به مدل های قبلی می توان به رینگ های جدید آلومینیومی، شیشه های دودی شده (بدون برچسب)، دوربین دید عقب با سیم کشی استاندارد، فرمان D-Cut با روکش چرمی و کنترل مولتی مدیا، روکش های چرمی بر روی صندلی ها، کفپوش سه بعدی و همچنین ست کردن رنگ سقف با رنگ تجهیزات داخل کابین (کمربند، مولتی مدیا و فرمان) اشاره کرد.

کوییک آر پلاس

مشخصات فنی

کوییک R پلاس در بخش فنی خود همانند دیگر مدل های کوییک، از همان موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می کند که به یک گیربکس ۵ سرعته دستی متصل شده و می تواند خروجی قدرت ۸۷ اسب بخاری در دور موتور ۵۴۰۰ و همچنین خروجی گشتاور ۱۲۶ نیوتن متری در دور موتور ۳۶۰۰ داشته باشد. این موتور مصرف سوخت ترکیبی ۷.۱۴ لیتری به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتری دارد و با استانداردهای آلایندگی یورو ۵ به مشتریان عرضه می شود.

طبق اعلام پارس خودرو، سایپا کوییک R پلاس با طول کلی ۳۹۸۹ میلی متر، عرض ۱۶۸۸ میلی متر، ارتفاع ۱۵۳۴ میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور ۲۴۱۲ میلی متر ساخته شده است که از تجهیزات و امکانات مهم آن می توان به کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، سیستم ترمز مجهز به ABS، EBD و BAS، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سیستم الکتریکی تنظیم هوای ورودی، روکش های چرمی صندلی ها با دوخت قرمز برای مدل هایی که سقف قرمز دارند، رینگ آلومینیومی دو رنگ، کفپوش داخلی و کفی صندوق عقب سه بعدی، شیشه های دودی درب های جانبی عقب و درب پنجم، قابلیت تنظیم برقی آینه های جانبی، صندلی های عقب با قابلیت تاشو و مجهز به نگهدارنده صندلی کودک، سنسور دنده عقب، باز کردن در صندوق عقب به کمک ریموت کنترل، باز شدن خودکار درها هنگام تصادف و همچنین مه شکن های جلو و عقب اشاره گرد.

کوییک R پلاس چقدر قیمت دارد؟

هنوز قیمت دقیقی برای این خودرو اعلام نشده است، اما آنطور که مدیران شرکت سایپا می گویند، این خودرو احتمالا محدوده قیمت زیر ۱۰۰ میلیون تومانی خواهد داشت.