۰ نفر

آریزو 6مدیران خودرو، خودرویی با تکنولوژی روز

۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸
کد خبر: 449420
آریزو 6مدیران خودرو، خودرویی با تکنولوژی روز

شرکت مدیران خودرو در اواخر سال 97 لوکس ترین سدان خود با نام آریزو 6 را معرفی نمود.

به گزارش اقتصادآنلاین ، شرکت مدیران خودرو در اواخر سال 97 لوکس ترین سدان خود با نام آریزو 6 را معرفی نمود.

این سدان لوکس با زبان جدید طراحی و تکنولوژی خیلی زود موردتوجه قرار گرفت. آریزو 6 جدا از طراحی زیبا و به روز به لحاظ تکنولوژی و امکانات نیز دارای نکات ارزنده ای است.

نکته مهم نسل جدید گیربکس های سی وی تی است که در این خودرو و لوکس ترین محصول شرکت سازنده یعنی تیگو 8 به کار رفته. نکته جالب این است که این گیربکس سال گذشته به عنوان یکی از ده گیربکس برتر انتخابی توسط متخصصین عملکرد گیربکس در پر رقابت ترین بازار دنیا یعنی کشور چین انتخاب شد.

بازدهی بالا و کارایی مناسب از ویژگی های بارز این سیستم انتقال قدرت به حساب می آید. از سوی دیگر این گیربکس هماهنگی بسیار خوبی با موتور 1.5 لیتری توربو آریزو 6 دارد که می‌تواند شتاب بسیار خوبی را ایجاد نماید. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود 9 ثانیه است و نکته جالب دیگر مصرف سوخت پائین سوخت است که در هر 100 کیلومتر حدود 7 لیتر است و این خود هماهنگی موتور و گیربکس و تکنولوژی بالا را نشان می‌دهد.

از سوی دیگر امکانات رفاهی روز چون دوربین 360 درجه، فرمان برقی، ترمز پارک برقی و اتوهلد در کنار امکانات ایمنی چون ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم پایداری الکترونیکی، کنترل ضد لغزش و کنترل در سربالایی یک سدان مدرن، راحت و ایمن را ساخته است. آریزو 6 هم اکنون به عنوان یک سدان زیبا و به روز با رقبای کره ای‌ خود چون کیا سراتو و هیوندای النترا به رقابت می پردازد. حال با توجه به ممنوعیت واردات خود در 2 سال اخیر با توجه به گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر و سرویس 2 سال یا 6 نوبت رایگان که یک امتیاز خاص است می‌تواند گزینه مطلوب کسانی باشد که تا پیش از این به دنبال سدانهای وارداتی بودند. حال این چینی باکیفیت و زیبا به آنها چشمک می زند.