۰ نفر

تونلند ایران خودرو دیزل چند قیمت خورد؟

۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۶
کد خبر: 447517
تونلند ایران خودرو دیزل چند قیمت خورد؟

شرکت ایران خودرو دیزل که متولی تولید و عرضه «فوتون تونلند» بنزینی و دیزل است، دوباره قیمت این پیکاپ دو دیفرانسیل را افزایش داده و نسخه ای از آن را ۵۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، فوتون تونلند S دیزل که در اردیبهشت ۱۳۹۹ قیمت ۴۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را تجربه کرد بود، حالا قیمت گذاری ۵۳۰ میلیون تومان را تجربه می کند. همچنین نسخه بنزینی تونلند که ۴۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود حالا به بهای مصوب ۴۷۵ میلیون تومان رسیده است.

تونلند ایران خودرو

افزایش قیمت چند باره محصولات ایران خودرو دیزل در حال اعلام می شود که نهادهای نظارتی توضیحی در خصوص رویکرد این شرکت اعلام نمی کنند و مشخص نیست که تولیدات مربوط به فوتون تونلند با چه سیاسی در بازار توزیع می شود؟

تونلند ایران خودرو

در نیمه دوم سال ۱۳۹۸، تولید تونلند با نمونه های جدید و آپشنال تری آغاز شد و پسوند S به نام تجاری این نسخه ها اضافه گردید. در حال حاضر فوتون تونلند S دیزلی بیشترین سطح امکانات را میان نمونه های دیگر تونلند دارد و ایران خودرو دیزل برنامه دارد تا در سال ۱۳۹۹، این پیکاپ را با تیراژ چند هزار دستگاهی وارد بازار کند.