۰ نفر

اعلام ۴۰ هزار برنده خودروهای سایپا طی امروز

۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۹
کد خبر: 445981
اعلام ۴۰ هزار برنده خودروهای سایپا طی امروز

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا ،گفت: در قرعه کشی صبح روز یکشنبه، ۲۵ خردادماه مالکان ۱۰ هزار "شاهین" مشخص خواهند شد و نخستین خودروهای تولیدی این محصول جدید سایپا زمستان امسال تحویل منتخبین خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مجید باقری اظهار داشت: در طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا بیش از 264 هزار نفر ثبت نام کردند که در حال پایش و صحت‌سنجی هستند.

باقری افزود: واجدین شرایط در سامانه قرعه کشی محصولات سایپا قرار خواهند گرفت و 40 هزار نفر از آنها برای تخصیص ظرفیت در نظر گرفته شده این طرح انتخاب خواهند شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در ادامه با بیان اینکه محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا بیشترین تعداد ثبت نام را در مقایسه با خودروهای دیگر داشته اند، گفت: تا قبل از مشخص شدن نتیجه پایش سامانه امتا، 74 هزار نفر برای خودرو شاهین، 89 هزار نفر برای ساینا اس، 32 هزار نفر برای کوییک اس، 30 هزار نفر برای کوییک دنده‌ای، 21 هزار نفر برای کوییک آر و حدود 18 هزار نفر هم برای وانت‌های 151 سایپا و زامیاد ثبت‌نام کرده اند.

باقری 40 هزار خودرو ظرفیت در نظر گرفته شده برای عرضه محصولات سایپا در این طرح پیش فروش را نیز اعلام کرد و گفت: همانطور که پیش تر نیز اعلام کرده بودیم 10 هزار خودرو شاهین برای این طرح در نظر گرفته شده و علاوه بر آن، 8 هزار خودرو ساینا اس، 5 هزار کوییک اس، 5 هزار و 500 دستگاه کوییک دنده ای، 6 هزار و 700 کوییک آر (دو رنگ)، 2 هزار وانت 151 و 2 هزار و 800 دستگاه نیز از محصولات شرکت زامیاد به منتخبین این طرح عرضه خواهد شد.

گفتنی است، ثبت نام طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا با عرضه 40 هزار خودرو هفته گذشته انجام شده و مراسم قرعه کشی منتخبین این طرح در ساعت 10 صبح روز یکشنبه 25 خردادماه با حضور نمایندگانی از نهادهای نظارتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و رسانه‌ها برگزار خواهد شد.