۰ نفر

مهلت ثبت‌نام در امتا تمدید شد

دلیل اختلال در سامانه امتا چیست؟

۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۳
کد خبر: 445217
دلیل اختلال در سامانه امتا چیست؟

مدیر سامانه ملی احراز مشتریان تجارت الکترونیکی گفت: مشکل سامانه امتا به حجم بالای مراجعات و محدودیت پذیرش است که کاربر را در صف انتظار قرار می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،‌ سیدصدرالدین نورالدینی، مدیر سامانه ملی احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) گفت: اختلالاتی که برخی از مردم در سامانه امتا مشاهده می‌کنند بیشتر به صف ایجاد شده مربوط می‌شود. سامانه اختلال آنچنانی ندارد، اما حجم مراجعات به این سامانه بسیار بالاست و همین باعث شده تا سامانه توان پذیرش همزمان تمام مراجعان را نداشته باشد و تعدادی از آن‌ها در صف انتظار بمانند.

وی افزود: اتفاق بزرگی در حوزه ساماندهی بازار خودرو رقم خورده است. در مرحله فروش فوق العاده بیش از 7 میلیون نفر با ورود به این سامانه احراز هویت شدند همچنین مراجعات مردم به همین میزان ادامه دارد. این حجم از مراجعه باعث بروز  مشکلاتی برای کاربران شد.

تمدید مهلت احراز هویت در سامانه امتا

نورالدینی با اشاره به تمدید زمان ثبت نام آغاز شده، گفت: قرار بود ثبت نام در سامانه امتا تا شب گذشته ادامه داشته باشد، اما برای کاربران در صف مانده این زمان را تمدید کردیم. رایزنی‌ها برای ادامه این فرآیند ادامه دارد و در تلاشیم تا هیچ یک از کاربران در این سامانه دچار مشکل نشوند.