۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

کدام خودروهای سایپا پیش فروش می‌شود؟

۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۹
کد خبر: 444456
کدام خودروهای سایپا پیش فروش می‌شود؟

اسامی ۹ خودرویی که در طرح جدید پیش فروش سایپا عرضه شده است، اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، پیش‌فروش ۹ محصول گروه خودروسازی سایپا از جمله کوییک اس، کوییک آر، کوییک دنده‌ای، شاهین، ساینا اس، وانت نیسان دیزل، وانیسان دوگانه سوز، وانت نیسان بنزینی، وانت151 از ساعت14 امروز آغاز خواهد شده است.

در طرح ثبت نام خودرو شرکت سایپا که به‌مدت سه روز و تا سه‌ شنبه (20خرداد) اجرا خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

لینک ورود/ثبت نام خودرو سایپا

ثبت نام خودرو سایپا

به گزارش اقتصاد آنلاین، براساس این گزارش، متقاضیانی که پیشتر برای شرکت در روش فروش فوق‌العاده، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیز لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.

در طرح پیش‌ فروش سایپا مذکور، هیچ‌گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید در مدت 48ساعت نسبت به واریز وجه پیش‌پرداخت قیمت خودرو به‌صورت علی‌الحساب، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل اقدام کنند.

همچنین در این طرح نیز همه محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل 18سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در 36ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.