۰ نفر

توضیحات ایران خودرو برای متقاضیان ثبت‌نام خودرو

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۰۲
کد خبر: 441971
توضیحات ایران خودرو برای متقاضیان ثبت‌نام خودرو

معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه صنعتی ایران خودرو، سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir را تنها مسیر پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری دانست. فرآیند پیش ثبت‌نام مطابق با اطلاعات درج شده در لینک اطلاعیه‌ها در این سایت است.

به گزارش اقتصادآنلاین، اصغر حق پناه تاکید کرد: متقاضیانی که مسیرهای دیگری به جز سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو را برای پیش ثبت نام و انتقال به سایت امتا جهت احراز هویت انتخاب می کنند، موفق به تکمیل ثبت نام و دریافت کد کاربری نمی شوند. 

وی ورود به لینک اطلاعیه ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و مطالعه و اجرای دقیق آن را تنها مسیر مطمئن برای ثبت نام دانست و تاکید کرد: تشریح فرآیند ثبت نام و نحوه دریافت کد کاربری به صورت کاملا شفاف و روشن از طریق لینک اطلاعیه ها در دسترس متقاضیان قرار دارد. 

حق پناه تصریح کرد: مراجعه به سایر صفحات سایت فروش ایران خودرو و عدم توجه به بخش اطلاعیه ها یقینا سبب اتلاف زمان کاربران و ایجاد مشکل خواهد شد. 

گفتنی است لینک اطلاعیه و نحوه آغاز فرآیند در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir  در دسترس همگان قرار دارد.