۰ نفر

شرایط فروش کاپرا ۲ با افزایش قیمت اعلام شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۱۸
کد خبر: 437265
شرایط فروش کاپرا ۲ با افزایش قیمت اعلام شد

شرکت بهمن موتور به عنوان زیر مجموعه گروه بهمن، به تازگی شرایط فروش پیکاپ دو دیفرانسیل خود را اعلام کرده است. در این اطلاعیه مجددا قیمت رسمی کاپرا ۲ افزایش پیدا کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، پیکاپ کاپرا ۲ که ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ افزایش قیمتی را نسبت به سال قبل تجربه کرد و با قیمت مصوب ۳۰۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید، حال دوباره با رشد قیمت کارخانه ای مواجه شده و بهای رسمی آن ۳۱۶ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است. بر اساس اطلاعیه فروش بهمن موتور، کاپرا ۲های ثبت نامی در این طرح در هفته سوم خرداد ماه و با مدل ۱۳۹۹ به دست مشتریان خواهند رسید. خودروهای تحویلی سفید خواهند بود و مشتریان می توانند از ۲۱ اردیبهشت نسبت به خرید نقدی این خودرو اقدام نمایند و به صورت اینترنتی فرایند ثبت نام را پشت سر بگذارند.

کاپرا ۲ نمونه فیس لیفت و بزرگتر کاپرا اولیه است و به پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۱۲۴٫۷ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی این پیکاپ، توان پیشرانه را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند. با توجه به سبک فنی کاپرا ۲ می توان این خودرو را در حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین قرار داد. دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، چراغ روشنایی روز، ترمز ABS و EBD، نمایشگر لمسی، شیشه ها و آینه های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین دنده عقب، رهیاب ماهواره ای و… از جمله امکانات کاپرا۲ به حساب می آید.

3BzDdT10XQZL