۰ نفر

هاچ بک محبوب و کم مصرف بازار با سیستم انتقال قدرت اتوماتیک می‌آید

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵
کد خبر: 434458
هاچ بک محبوب و کم مصرف بازار با سیستم انتقال قدرت اتوماتیک می‌آید

شرکت مدیران خودرو جزئیات جدیدی از خودروی ام وی ام 315 فیس لیفت ارائه داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، از سال 1391 تا کنون ام وی ام 315 به عنوان یکی از پرطرفدارترین هاچ بک های موجود بازار ایران عرضه شده  است و همواره نظر بسیاری را به خود جلب کرده، 2 ورژن فیس لیفت از این خودرو به بازار آمده.

حال اینبار مدیران خودرو در نظر دارد تا فیس لیفت سوم را از این هاچ بک محبوب راهی بازار کند، جدا از تغییرات  ظاهری خودرو در برخی نماها و تغییر کلی داخل خودرو، آپشن های جدید و مورد توجهی بر اساس نیاز بازار به این خودرو افزوده شده است.

خودروی 315 پلاس مدیران خودرو با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد  که مورد تقاضای بسیاری از خریداران خودروهای هاچ بک شهری  است که به دنبال سهولت بیشتر علی الخصوص در ترافیک هستند، از سوی دیگر موتور 1.5 لیتری این خودرو با قدرت 107 اسب بخار بسیار کم مصرف میباشد  و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5، در کنار این گیربکس اتوماتیک میتواند لذت بیشتر از یک هاچ بک مدرن شهری را به ارمغان بیاورد.

این خودرو دارای آپشن های رفاهی جدید دیگری چون سانروف، سیستم راهیاب ماهواره ایی (جی پی اس)  و همچنین به لحاظ ایمنی مجهز به سیستم ایی اس پی (کنترل پایداری الکتریکی) میباشد، طراحی زیبا و مدرن، ابعاد مناسب، موتور کم مصرف و توانمند در کنار سیستم انتقال قدرت اتوماتیک و خدمات پس از فروش و شبکه گسترده نمایندگی های مدیران خودرو میتواند 315 پلاس را بدل به یک انتخاب معقول نماید.