۰ نفر

وزیر کار و رفاه اجتماعی:

توجه ویژه مدیریت کروز در تامین نیازهای جامعه کارگری قابل تقدیر است

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
کد خبر: 434197
توجه ویژه مدیریت کروز در تامین نیازهای جامعه کارگری قابل تقدیر است

محمد شریعتمداری وزیر کار و رفاه اجتماعی در آستانه روز کارگر از خطوط تولید قطعات خودرو شرکت صنایع تولیدی کروز در جاده مخصوص بازدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این بازدید که معاونین و مدیران وزارت کار و رفاه اجتماهی و مدیران گروه صنایع تولیدی کروز حضور داشتند، شریعتمداری از کارآفرین این گروه صنعتی تجلیل کرد.

شریعتمداری در خصوص فعالیت شرکت کروز در زمینه منابع انسانی و رعایت موارد ایمنی ضمن کار گفت:

من در اینجا تلاش کردم که بدون حضور مدیریت شرکت با کارگران گفت و گوی صمیمانه داشته باشم .با توجه به فعالیت گسترده ای که شرکت کروز در کشور به عهده دارد  هم در زمینه وضعیت ایمنی و بهداشت کارگاههای موجود و هم در زمینه تأمین حقوق اولیه زندگی کارگران در مقایسه با سایر واحدهای تولیدی کشور عملکرد مناسبی داشته است. بعلاوه مدیریت این مجموعه توجه ویژه ای به تأمین نیازهای جامعه کارگری در حوزه بهداشت و امنیت شغلی نیروی انسانی خود دارد و و کارگران نیز نسبت به مدیریت احساس رضایت دارند.

نکته قابل توجه  اینکه 70 درصد پرسنل این شرکت را بانوان و شماری از آنان را زنان سرپرست خانوار تشکیل میدهند و توجه به این امر حائز اهمیت است.

وزیر کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت قطعه سازی کروز اظهار داشت:

علیرغم فشارها و محدودیت هایی که در تولید صنعتی کشور با آن مواجه بودیم، همین صنعتگران در تولید قطعاتی که از خارج وارد می شد تلاش بسیار و عملکرد موثری داشتند و علاوه بر تولید و تامین قطعات مهم ایربگ خودرو که پیش از این به کشور وارد می شد، موفق به طراحی تولید ماشین آلات و تجهیزات خاص شدند که کاری بسیار ارزشمند است.

به لطف خدا و تلاش این صنعتگران در تولید بخش قابل توجهی از قطعات به خودکفایی رسیدیم و شاهد رشد صعودی در حوزه صنعت کشور هستیم و آثار آن در اشتغال نیز ملموس است.

با وجود آنکه تعادل اشتغال در جهان به تبع شیوع ویروس کرونا بر هم خورده است و منجر به بیکاری 35 میلیون کارگر در سطح جهان شده است، در کشورمان تا پیش از شیوع این ویروس شاهد شرایط بهبود یافته ای بودیم و امیدواریم پس از عبور از این شرایط شاهد ادامه این روند باشیم.