۰ نفر

در گفت‌و گو‌با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

ادامه خواب زمستانى بازار خودرو در روزهاى بهارى/ معاملات بازار خودرو تقریبا به صفر رسید

۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
کد خبر: 429487
ادامه خواب زمستانى بازار خودرو در روزهاى بهارى/ معاملات بازار خودرو تقریبا به صفر رسید

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به رکود بازار خودرو در پى شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: معاملات در این بازار تقریبا به صفر رسیده است.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانى؛ سعید موتمنى در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت این روزهاى بازار خودرو توضیح داد: کسب‌و‌کار فعالان حوزه خودرو نسبت به ماه هاى قبل یعنى پیش از انتشار ویروس کرونا، حدود ٨٠درصد افت کرده به طوریکه این روزها کسى براى اطلاع از قیمت‌ها نیز به ما مراجعه نمى‌کند.

او ادامه داد: طى سال‌هاى گذشته بازار خرید و فروش خودرو در فروردین و اردیبهشت داغ‌تر از اسفند ماه بود اما امسال نه در ایام پیش از عید و نه حالا هیچ معامله‌اى به خاطر بیمارى کرونا صورت نمى‌گیرد.

موتمنی درباره قیمت خودرو نیز اظهار کرد: از آنجا که هیچ معامله‌اى در بازار خودرو انجام نمى شود و مى‌توان گفت در حالت رکود قرار داریم، قیمت‌ها نیز نسبت به روزهاى پایانی سال تغییری نکرده است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه درحال حاضر بازار تعطیل است و قیمت‌هاى فعلى منطقى نیست، گفت: به نظر مى‌رسد حتی با شروع کسب‌وکارها از هفته آینده نیز معاملات چندانى در بازار خودرو شاهد نباشیم و تا زمان ریشه‌کن شدن کامل این بیمارى اوضاع به همین شکل باقى بماند.