۰ نفر

مدیرعامل آپکو خبرداد :‌

توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو در سال 99

۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۲۲:۰۷
کد خبر: 427693
توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو در سال 99

مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از توسعه فعالیت این شرکت برای ارایه قطعات آپشن در محصولات صادراتی ایران خودرو در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، کیوان وزیری گفت: به منظور کسب سهم مناسبی از بازارهای منطقه در صدد هستیم در سال جاری  قطعات آپشن را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

وی افزود: آپکو متناسب با روحیه و گروه سنی افراد، محصولات ایران خودرو به قطعات آپشن تجهیز می کند. همچنین این شرکت براساس خواست مشتریان 53 قلم آپشن را به صورت نقد و اقساط عرضه خواهد کرد.

وزیری با بیان این که یکی از ابزارهای خودروسازی برای افزایش سهم بازار توجه به قطعات آپشن است  خاطرنشان کرد: آپکو برنامه توسعه ای ترسیم کرده که در سال جاری رویکردهای متنوعی در مسیر بهبود رضایت مشتریان به اجرا خواهد گذاشت.

مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو تاکید کرد: آپکو با نیازسنجی از مشتریان محصولات ایران خودرو، خودرو را با قطعات آپشن و با رعایت استانداردهای روز در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

وزیری تاکید کرد: حدود 100 نمایندگی شرکت آپکو و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو آماده عرضه قطعات آپشن به مشتریان هستند.

وی خاطرنشان کرد: قطعات ارایه شده از سوی آپکو دارای شناسنامه کیفیت به عنوان نشان دهنده فرآیندهای طراحی و مهندسی است.