۰ نفر

مدیر عامل گروه بهمن اعلام کرد؛

راه‌اندازی کارگاه کاربری‌سازی خودروهای تجاری در آینده نزدیک/ نگاه تقابلی به بخش خصوصی اصلاح شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷
کد خبر: 414946
راه‌اندازی کارگاه کاربری‌سازی خودروهای تجاری در آینده نزدیک/ نگاه تقابلی به بخش خصوصی اصلاح شود

مدیرعامل گروه بهمن از آغاز به کار گارگاه کاربری سازی‌ این مجموعه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: متاسفانه نگاه به بخش خصوصى تعاملى نبوده و تا حدودى تقابلى شده است.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ یوسف الهى شکیب، مدیرعامل گروه بهمن امروز در مراسم تولید انبوه، تحویل کامیونت و‌‌مینی‌بوس شیلر و معرفی کاربری‌های آتش‌نشانی و سرمایشی که امروز در محل کارخانه بهمن دیزل برگزار شد، اظهار کرد:برخى از صنایع و حوزه ها نقش کلیدى در اقتصاد دارند که صنعت خودرو یکى از همین بخش هاى کلیدى و پیشران و محرک بسیارى از صنایع است.

وی با اشاره به اینکه امروزه کشورهاى مطرح اقتصادى در بخش صنعت خودرو پیشرفته هستند، تاکید کرد: این صنعت علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم و وابسته، در حوزه هاى غیر مرتبط همچون گردشگرى نیز تاثیر شگرفى دارد.

الهی شکیب خاطرنشان کرد: نگاه به صنعت خودروسازى را باید تغییر داد، چرا که انتظارات از صنعت خودروسازى بالاتر از استاندارد کشور است و اگر رویکرد ما به صنعت خودروسازى به سطح استاندارد کشور نرسد، انتظارات برآورده نخواهد شد

مدیر عامل گروه بهمن تاکید کرد:طى سال هاى ٩٥ تا کنون که گروه بهمن به بخش خصوصی واگذار شده متاسفانه نگاه به بخش خصوصى تعاملى نبوده و تا حدودى تقابلى شده است و هنوز به این نگاه که بخش خصوصى مى تواند در زمان بحران نقش موثرى داشته باشد نرسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل تحریم‌ها مشکل نقل و انتقال و موانع پولی داریم، اضافه‌کرد: این موانع در تنگنا مشکل ایجاد می‌کند ضمن اینکه به این دلیل توقف تولید و در پی آن توقف شماره‌گذاری داشتیم ک زیان چند میلیاردی را به ما تحمیل کرد. شد.

الهی شکیب گفت: رویکرد باید به سمت پیشرفت باشد که این امر جز  با تعامل صورت نمی‌گیرد.

مدیرعامل گروه بهمن همچنین تصریح کرد: به عنوان الگوى موفق در سرمایه گذارى بخش خصوصى ما در گذار از این مرحله نه تنها کاهش تعداد نیرو نداشتیم بلکه به رشد نیروى انسانى و تیراژ رسیده ایم، ضمن اینکه کارگاه کاربرى‌سازی گروه بهمن به زودى راه اندازى خواهد شد و قطعا در آینده نه چندان دور این مجموعه یکى از مجموعه هاى اثرگذار استان قزوین خواهد بود.

به گفته او بخش خصوصى در گروه بهمن تمام تلاش خود را کرده و امیدواریم با تغییر نگاه به این بخش، به رشد بیشترى دست پیدا کنیم.