۰ نفر

چرا تیگو 7مدیران خودرو یک انتخاب مناسب است؟

۵ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۱۱
کد خبر: 412386
چرا  تیگو 7مدیران خودرو یک انتخاب مناسب است؟

قطعا هر بازاری نیازمندی های خاص خود را دارد ، و بر اساس نیازها و خواسته ها بازار بخش بندی میگردد ، مشتریان مختلف با سلیقه ها ، خواسته ها و نیازمندی های گوناگون هر یک محصول متناسب با شرایط خود را انتخاب میکنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، حال شرایط بازار کشورمان را در نظر بگیرید تا 2 سال پیش بازار خودرو در ایران بازاری نیمه رقابتی بود که بسیاری از برندهای بزرگ جهانی محصول  مطرح خود را به بازار ایران عرضه میکردند و در کلاس خودروی متوسط به بالا و لوکس نسبتا رقابت مناسبی وجود داشت که شامل خودروهای وارداتی و برخی محصولات مونتاژ داخل بود.

از سوی دیگر به مانند سایر بازارهای جهانی ، میل به خوذروهای شاسی بلند ( کراس ) در ایران به شدت افزایش شده و به نوعی مد گردیده است البته شرایط ناهموار راه ها و شهرهای کشور نیز به رشد این تقاضا کمک فراوان کرده است و بین دو محصول مشابه سدان و شاسی بلند ، مدل شاسی بلند اقبال بیشتری میابد.

حال با به وجود آمدن تحریم ها  و خروج بسیاری خودروسازان  از بازار کشور و توقف واردات خودرو ، آیا  خواسته ها و نیاز نیز تغییر میکند ؟ قطعا مشتریان سعی میکنند تا از میان محصولات موجود آنچه را که بیشتر به خواسته و نیاز آنها شبیه تر است انتخاب نمایند ، برخی که خودروهای لوکس دارند با توجه به شرایط اجتماعی ، اقتصادی و مشکلات گوناگون این گونه خودروها ، به دنبال یک خودروی دوم هستند تا با دارا بودن خصلتهای نسبتا لوکس برای استفاده روزمره راحت باشد ، برخی خریداران خودروهای وارداتی با افزایش بیش از حد قیمت آنها ، حال توان خرید را از دست داده و باید به دنبال نمونه های وارداتی باشند ، و برخی افراد که دارای خودروهای کمی قدیمی تر و پا به سن گذاشته هستند در صورت توانایی مالی  به دنبال یک خودروی مدرن و لوکس هستند 

اصولا همانطور که گفته شد ، برای خریداران ،خودروهای شاسی بلند ارجح هستند  ، از خریداران مرد و زن ، جوان ، میانسال ، مسن با تیپهای مختلف فکری ، استایل ، نگرش و... اصولا به این سبک خودروها گرایش دارند.

اما یکی از خودروهای شاسی بلندی که در طول سالهای گذشته طرفدارای زیادی داشته و توانسته اقشار مختلف خریدار را به سمت خود جذب نماید ، خودروی تیگو7 مدیران خودرو  است، در سال 1396 به عنوان لوکس ترین خودروی چینی وارد بازار گردید و خیلی زود توانست  جای خود را در بازار باز نماید ، در محدوده قیمتی 400 تا 500 میلیون تومان در بازار فعلی گزینه های موجود تقریبا صفر کیلومتر و دسته دوم وجود دارد ، امات در اینجا به برخی از مزیت های این خودرو می پردازم که سبب گشته طرفداران آن در بازار افزون گردیده و یک خودروی موفق قلمداد گردد. حال به برخی مزایای تیگو7 که از دید مشتریان آنرا برجسته کرده است اشاره خواهیم کرد .

1.موتور : موتور 1.5 لیتری توربو ، با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن در متر ، طراحی شرکت AVL اتریش و سیستم توربو طراحی شرکت بسیار معروف هانیوال ، در تستهای شتاب صورت گرفته با هماهنگی  متناسب با گیربکس توانست بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد

2.گیربکس دوکلاچه 6 سرعته طراحی شرکت بنام و معتبر آلمانی گتراک که در کنار پیشرانه قدرتمند به شتاب بالا خودرو کمک میکند.

3.دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن که در سال 2016 از مجله ژاپنی استایل که متخصص در طراحی خودرو است لقب زیباترین طراحی در میان خودروهای چینی را از آن خود نمود .

4.استفاده از تجربیات شرکت جاگوار –لندرور ، لوکس ساز معروف بریتانیایی  در پلت فرم خودروی تیگو7

5.طراحی شاسی به وسیله شرکت  لوتوس ، که دارای توان قوی در مهندسی و ساخت خودروهای اسپورت است

6.بهره گیری از بهترین تامیین کنندگان جهانی قطعه مانند : بوش ، ولئو ، جانسون و.....

7.دارای 5 ستاره ایمنی کامل در تست تصادف و امنیت سرنشینان ( امتیاز کامل )

8.دارای امکانات مناسب ایمنی ( ESP-TCS-HHC-HAC) ، ایربگهای جانبی و پرده ایی، اتوهلد و سیستم ترمز پارک برقی) که در حد خودروهای لوکس وارداتی است و در تجهیزات اصلی کاملا برابری میکند.

9.دارای امکانات رفاهی مناسب ،( دوربین 360- سقف پاناروما  ، صندلی های گرمن جلو .....)  که از برخی خودروهای وارداتی هم مجهز تر است.

10. شبکه گسترده خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سرتاسر کشور ( بیش از 160 نمایندگی مجاز خدمات در کلیه استانهای کشور به همراه تامیین قطعه مناسب )

11.دارای گارانتی 5 ساله  یا 150.000 کیلومتر ، 2 سال یا 6 نوبت در شرایط فعلی که بسیاری از برندهای وارداتی امکان عرضه خدمات را ندارند ، یک خدمات خاص و ویژه است.

12. دارای ارزش مناسب با قیمتی در حدود 460 میلیون تومان در مقابل رقبایی چون هیندای توسان و کیا اسپورتیج با قیمت های بین 750 تا 900 میلیون که تقریبا نمونه های صفر کم یاب و فاقد خدمات است.

13. تاییده های مختلف بین المللی ، انتخاب با ارزش ترین کراس اوور در بازار پر رقابت برزیل در مقایسه با خودروهای مطرحی چون جیپ و فولکس واگن تیگوان

14.شرایط فروش اقساطی بلند مدت شرکت مدیران خودرو که خود در شرایط فعلی خاص است و تنها شرکتی است که برای مشتریان شرایط اقساطی بلند مدت با حداقل اقساط در نظر گرفته است.

15. اطمینان از تولید و موجود بودن خودرو و تحویل فوری که شرکت مدیران خودرو همواره محصولات خود را با تحویل فوری به مشتریان تحویل داده و در بازار فعلی که بسیاری از خریداران نگران تحویل خودرو هستند ، شرکت مدیران خودرو درکوتاه ترین زمان خودرو را تحویل میدهد .

موارد ذکر شده برخی از امتیازات خاص و ویژه تیگو7 است که آنرا در بازار ایران محبوبو قابل اعتماد ساختهاست.

تیگو 7