۰ نفر

ام وی ام ایکس55، خاص و جذاب؛

ساعت مچ‌بند هوشمند، تکنولوژی جذاب در خودروی ام وی ام ایکس55

۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۳۲
کد خبر: 407329
ساعت مچ‌بند هوشمند، تکنولوژی جذاب در خودروی ام وی ام ایکس55

اخیرا شرکت مدیران خودرو محصول جدید خود ام وی ام ایکس 55 را به صورت محدود وارد بازار نموده و فروش آنرا آغاز کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، آنچه در تبلیغات خودروی ام وی ام ایکس55 دیده می‌شود، آپشن بسیار مدرن و خاص این خودرو تحت عنوان ساعت مچ‌بند هوشمند است که در خودروهای بسیار لوکس بازار ایران نیز وجود ندارد.

همین امر، باعث جلب نظر بسیاری گردیده است، اما جا دارد تا در اینجا به نحوه عملکرد این ساعت توجه ویژه داشته باشیم، با در دست داشتن این ساعت و یا در صورت دلخواه بستن آن می‌توان ادوات کنترلی خودرو خود را در دست بگیرید که میتوان به استارت زدن خودرو از روی ساعت و روشن نمودن خودرو، باز نمودن درب صندوق عقب، بالا و پایین نمودن شیشه ها از راه دور، مشاهده تماس های ورودی و پیام ها، چک و کنترل کردن سوابق پزشکی و سلامتی، نظارت بر ضربان قلب و... کنترل کرد، که خود نشان دهنده یک کراس اوور مدرن و امروزی است که با طراحی مدرن و امکانات تکنولوژی به روز و ارزشمند خود می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

مدیران خودرو با عرضه خودروی ایکس 55 به خوبی نشان داد که استراتژی شرکت مدیران خودرو عرضه خودروهای با تکنولوژی و امکانات بالا و ارزشمند می‌باشد که می‌توانند بسیاری از خودروهای خارجی را به چالش بکشند.

هم اکنون خودروی ایکس 55 به صورت محدود (با 10000 کیلومتر گارانتی) به همراه 2 سال ( 6 نوبت سرویس رایگان) عرضه شده که در نوع خود بسیار مناسب  و قابل توجه میباشد.