۰ نفر

تسلا تصاویر خودروی مفهومی جدید خود را منتشر کرد

۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۲۱
کد خبر: 403395
تسلا تصاویر خودروی مفهومی جدید خود را منتشر کرد

ایلان ماسک اخیرا تصاویر خودروی مفهومی جدید خود را که در لیست یکی از برنامه‌های پروژه‌ عظیم Master Plan قرار داشت، منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ماسک چندی پیش طی مراسمی از خودروی الکتریکی خود موسوم به سایبرتراک رونمایی کرد، حالا پس از گذشت تنها یک ماه ایلان ماسک از تصاویر یک خودروی دیگر نیز رونمایی کرده است.

تسلا

شرکت تسلا حدود ۱۴ سال پیش از پروژه‌ای به نام "Master Plan" صحبت کرد و درباره همه وسایل نقلیه (به جز یک خودرو) که در لیست این پروژه بودند، صحبت کرد و برنامه خود را توضیح داد. اما اکنون این شرکت پس از ۱۴ سال تصاویر خودروی مفهومی مذکور را که در بخش سری این پروژه بود، منتشر کرده است. خودروی جدید تسلا یک خودروی برقی اتوبوس مانند برای حمل و نقل شهری است.

تسلا

"ایلان ماسک"، مدیرعامل تسلا اظهار کرد که می‌توان از آن در تونل‌های ایجاد شده توسط شرکت بورینگ خود استفاده کرد. طبق تصاویر منتشر شده توسط تسلا ، وسیله نقلیه "اتوبوس مانند" افراد را با سرعت حداکثر ۱۲۴ مایل در ساعت (۱۹۹.۵ کیلومتر در ساعت) به اطراف شهر خواهد رساند.

ماسک چندی پیش اعلام کرده بود که خودروی الکتریکی سایبرتراک برای مدتی آخرین محصول جدید تسلا خواهد بود، اما گویی نظر "ایلان ماسک" تغییر کرده است؛ چراکه با انتشار این تصاویر وی حرف‌های پیشین خود را تا حدی نقض کرده است.

تسلا