۰ نفر

ام وی ام ۳۱۵ پلاس با ویژگی‌های جدید به بازار می‌آید

۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸
کد خبر: 400237
ام وی ام ۳۱۵ پلاس با ویژگی‌های جدید به بازار می‌آید

ام وی ام ۳۱۵ جدید که قرار است با نام «۳۱۵ پلاس» به بازار کشور عرضه شود، گویا به برخی امکانات به روزتر مجهز شده تا بتواند رقابت بهتری را با خودروهایی چون پژو ۲۰۷i داشته باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، از مدت ها قبل، شرکت «مدیران خودرو» برنامه های عرضه نمونه جدید ام وی ام ۳۱۵ (MVM 315)را دستور کار خود قرار داد و چندی پیش، تصاویر نسخه های اولیه آن منتشر شد. حال با گذشت زمان شاهد آن هستیم که نمونه های تولیدی این خودرو در کشور به انبار مدیران خودرو آمده اند و تصاویر آن نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

تغییرات بیرونی بیشتر در بخش جلو ام وی ام ۳۱۵ پلاس دیده می شود و جلو پنجره، سپر و چراغ جدید روی آن، سبکی نوین را به هاچ بک چینی مونتاژی داده است. به احتمال زیاد مه شکن جلو از ام وی ام ۳۱۵ حذف شده و به جای آن چراغ روشنایی روز در این هاچ بک نصب گردیده است. البته که این قطعه کاملا مشابه به چراغ روشنایی روز ام وی ام X22 است. از سویی در برخی از تصاویر مشخص است که ام وی ام ۳۱۵ پلاس به سانروف دو حالته مجهز شده و احتمالا نسخه فول این هاچ بک با این آپشن به بازار می آید.

02

بیشترین تغییر ایجاد شده در فیس لیفت ام وی ام ۳۱۵ را می توان در بخش کابین یافت. نصب داشبورد جدید و مشابه به X22 باعث شده تا داخل این خودرو سبکی جدید را نسبت به گذشته داشته باشد. این سومین طرح کابین است که در چند سال گذشته برای ام وی ام ۳۱۵ در نظر گرفته شده است. بر روی این داشبورد سیستم تهویه مانند نمونه قبلی در نظر گرفته شده و سامانه مکانیکی در آن دیده می شود و به عبارت ساده در این بخش، چری و ام وی ام ارتقایی را برای ۳۱۵ پلاس در نظر نگرفته اند. همچنین ترکیب رنگ و چیدمان اجزای کابین این خودرو، دقیقا با ام وی ام X22 برابری می کند و در اصل به خاطر سازه مشترک میان این محصول چری، تفاوت فاحشی میان کابین X22 و کابین ۳۱۵ پلاس دیده نمی شود.

03

04

اما در بخش فنی تا حدی نسخه فیس لیفت و جدید ۳۱۵ نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده است. پیشرانه ۱٫۵ لیتری (۱۴۹۷ سی سی) این خودرو قدرت ۱۰۵ تا ۱۰۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۳۵ تا ۱۴۰ نیوتن متر تولید می کند و توانسته تا استاندارد یورو ۵ پلاس را دریافت کند. همچنین در نسخه دنده دستی، یک جعبه دنده ۵ سرعته و در نسخه اتوماتیک، جعبه دنده ۴ سرعته استپ گیت توان را به چرخ های جلو می رساند.

علاوه بر ویژگی های مشهود در تصاویر منتشر شده، این احتمال وجود دارد که در آینده شرکت مدیران خودرو سیستم کنترل پایداری و سنسور باد لاستیک ام وی ام X22 را به ۳۱۵ پلاس اضافه نماید.

در نهایت می توان گفت که ام وی ام ۳۱۵ پلاس در آینده نزدیک با ویژگی های زیر به بازار کشور می آید:

پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ

۱۰۵ تا ۱۰۷ اسب بخار و ۱۳۵ تا ۱۴۰ نیوتن متر

دیفرانسیل جلو

فرمان هیدرولیک

جعبه دنده ۵ سرعته دستی / ۴ سرعته اتوماتیک استپ گیت

سانروف

باربند تزیینی

چراغ روشنایی روز

رینگ آلومینیومی

شیشه ها و آینه های برقی

کامپیوتر سفر

تریم داخلی چرم مصنوعی دو رنگ مشکی و نارنجی

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

کروز کنترل

کامپیوتر سفر

نمایشگر لمسی ۸ اینچی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه

بلوتوث

سیستم تهویه دستی

سنسور و دوربین پارک عقب

دو کیسه هوا

ترمز ABS و EBD