۰ نفر

رشد ۱.۲درصدی فروش مرسدس بنز در آمریکا

۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۹:۲۹
کد خبر: 391862
رشد ۱.۲درصدی فروش مرسدس بنز در آمریکا

مرسدس بنز به تازگی آمار و گزارش جدیدی را از فروش ماه اکتبر خود در آمریکا منتشر کرده است که نشان می‌دهد نسبت به مدت مشابه سال قبل، از یک رشد ۱.۲ درصدی برخوردار شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دایملر به عنوان شرکت مادر مرسدس بنز به تازگی با انتشار گزارش و آمارهای جدید از میزان فروش در ماه اکتبر سال جاری میلادی از رشد ۱.۲ درصدی خودروهای سواری این برند در بازار ایالات متحده آمریکا نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داده است.

مرسدس بنز همچنین در این گزارش اعلام کرده که موفق شده است در اکتبر ۲۰۱۹ میلادی ۲۷ هزار و ۸۶۷ دستگاه مدل از این برند به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱.۲ درصد رشد و افزایش پیدا کرده است.

ون‌های مرسدس بنز نیز همچنین در این بازه زمانی ۴۲۶۳ دستگاه در بازار آمریکا فروخته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با یک رشد و افزایش ۱.۳ درصدی مواجه شده است.

آمار و ارقام منتشر شده از سوی این خودروساز آلمانی نشان می‌دهد که بخش آمریکایی مرسدس بنز موفق شده است در مجموع ۲۵۲ هزار و ۷۹ دستگاه خودروی سواری و ۳۳ هزار و ۱۰۹ دستگاه ون از این برند را به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

بر اساس اطلاعات وب سایت businesswire، نیکولاس اسپیکس، مدیر ارشد اجرایی بخش آمریکایی شرکت مرسدس بنز، در این خصوص خاطرنشان کرده است: قسمت قابل توجهی از میزان فروش موفقیت آمیز این خودروساز در اکتبر تحت تاثیر تقاضای بالای مشتریان برای خریداری خودروهای شاسی‌بلند در آمریکا بوده است.    

از جمله خودروهای محبوب، پرفروش و پرطرفدار این برند آلمانی در آمریکا می‌توان به بنز GLC، GLE، CLS و خودروهای کلاس‌ای (E-Class) اشاره کرد.