۰ نفر

سوبارو در یک قدمی رونمایی از خودروی اسپرت

۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷
کد خبر: 389935
سوبارو در یک قدمی رونمایی از خودروی اسپرت

به نظر می‌رسد که تصاویر جدیدی از نسل جدید سوبارو لوورگ اسپرت ۲۰۲۰ منتشر شده است که نشان‌دهنده رونمایی آن در جریان برگزاری نمایشگاه توکیو است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۹ یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو به شمار می‌رود که شرکت‌های مطرح جهان بویژه ژاپنی‌ها مانند تویوتا، نیسان و میتسوبیشی در آن حضور پیدا کرده و از جدیدترین محصولات خود رونمایی می کنند.

حالا اخیرا تصاویری از نسل جدید خودروی سوبارو لوورگ (Subaru Levorg) اسپرت ۲۰۲۰ در فضای مجازی منتشر شده است که قبل از رونمایی رسمی آن، برخی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و مشخصات آن را افشا کرده است.

این در حالیست که ماه پیش خود شرکت سوبارو تیزری نامشخص را از نمای این محصول جدید منتشر کرد تا نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و علاقمندان را به خود جلب کند.

بر اساس گزارش وب سایت caradvice، انتظار می‌رود که شرکت سوبارو این محصول را در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۲۰ به صورت رسمی رونمایی کند. این خودرو از یک طراحی جدید به خصوص در بخش جلوپنجره که به صورت شش ضلعی بوده و همچنین گلگیرها برخوردار است. البته به عقیده بسیاری از تحلیلگران، با انتشار تصاویر مذکور، هنوز نمی‌توان به طور قطع مشخصات و امکانات این خودرو را تخمین زد.

سوبارو در حال حاضر خودروی لوورگ را در بازارهای ژاپن، اروپا، استرالیا و سایر بخش های آسیا عرضه می‌کند ولی به نظر می‌رسد که تصمیمی برای عرضه در آمریکا ندارد.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو بر این باورند که نسل جدید خودروی سوبارو لوورگ اسپرت مدل ۲۰۲۰ با امکانات و قابلیت‌های جدیدی که دارد، به دارندگان آن امکان لذت بردن از رانندگی و سفرهای درون و برون شهری را بدهد.