۰ نفر

مدیرعامل جدید ایران خودرو در مراسم معارفه خبر داد:

به‌کارگیری روش نوین در جهت تأمین مالی و سرمایه در گردش/ احیاء شرکت ساپکو با مأموریت‌های جدید در طراحی و تأمین قطعات

۵ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۴۲
کد خبر: 376485
به‌کارگیری روش نوین در جهت تأمین مالی و سرمایه در گردش/ احیاء شرکت ساپکو با مأموریت‌های جدید در طراحی و تأمین قطعات

مراسم معارفه مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور مدیران عامل شرکت‌ها و معاونان این شرکت برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر خودرو، در این مراسم اولویت نخست کاری در سطح گروه توجه به تولید با محوریت تأمین به‌موقع و باکیفیت تعیین شد.

مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو مبارزه جدی بارانت و فساد و دوری از حاشیه‌های غیر تولیدی، توجه ویژه به حوزه منابع انسانی و بدنه کارشناسی و کارکنان و ایجاد همبستگی و اتحاد در همه سطوح، هم‌راستایی و هم‌گرایی در بین زنجیره تولید و تأمین منافع همه ذی نفعان و همکاری اثربخش و نزدیک با اصحاب رسانه و ارائه گزارش‌های دوره‌ای جهت تنویر افکار عمومی و لزوم پاسخ‌دهی مناسب به مشتریان و مردم را از دیگر اهداف مدیریت جدید این شرکت اعلام کرد.

فرشاد مقیمی همچنین به‌کارگیری روش نوین در جهت تأمین مالی و سرمایه در گردش متناسب با شرایط اقتصادی و لزوم بهینه سازی وضعیت خدمات‌دهی و تکریم  مشتریان به‌صورت واقعی و به‌دوراز فضای شعاری را در کنار عدم توجه به شایعه سازی های بی اساس از دیگر برنامه‌های مهم گروه صنعتی ایران‌خودرو عنوان کرد.

همچنین در این مراسم مقرر شد شرکت ساپکو با مأموریت های جدید در طراحی و تأمین قطعات دوباره احیا شود.

گفتنی است مقیمی مدیرعامل جدید ایران‌خودرو دیروز و تنها ساعاتی بعد انتصاب  و به صورت سر زده برای بازدید به برخی سالن های مونتاژ شرکت رفته بود.