۰ نفر

ارزان‌ترین و گرانترین هیوندا کوپه در سایت دیوار

۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲
کد خبر: 369774
ارزان‌ترین و گرانترین هیوندا کوپه در سایت دیوار

خرید هیوندا کوپه برای مردم ایران بین سال‎های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ فراهم شد و به عنوان یک خودروی اسپرت با طراحی زیبا در بازار جا افتاد. امروزه می‌بینیم که این خودروها به عنوان یک خودروی کارکرده ارزان قیمت نسبت به سایر کوپه‌های موجود در بازار به فروش می‌رسد. به همین دلیل است که شما در قسمت خرید و فروش هیوندا کوپه در سایت دیوار می‌بینید که آگهی‌های مختلفی از آنها ثبت می‌شود و نمونه‌های مختلفی دیده می‌شود.

 این موضوع به یک نیرو محرکه تبدیل شد تا به سراغ معرفی ارزانترین و گرانترین هیوندا کوپه در بازار ایران برویم و گزینه‌های مختلف را بررسی کنیم.

 هیوندا کوپه ۲۰۰۸ به صورت اقساطی

این یکی از جالب‌ترین و عجیب‌ترین آگهی‌های فروش هیوندا کوپه بود که هم قیمت بسیار بالایی برای خودرو گذاشته شده بود و هم شرایط فروش آن هم جالب به نظر می‌رسید. این آگهی مربوط به یک خودروی سفید رنگ سالم با کارکرد پایین در حد ۱۶ هزار کیلومتر بود که مطمئناً تحت شرایط خاصی نگهداری شده است. در مورد مشخصات ظاهری خودرو می‌توان اطمینان داشت که هیچگونه رنگ خوردگی ندارد و خودرو کاملاً سالم و بدون ایراد است. فروشنده خودرو ادعا می‌کند که کلیه سرویس‎های آن را به صورت مرتب انجام داده و کیفیت آن در حد یک خودروی صفر است.

 حتی خود فروشنده هم اذعان می‌کند که قیمت هیوندا کوپه ۲۰۰۸ در حدود ۲۰۰ میلیون تومان است. اما جالب است که گزینه خرید و فروش اقساطی برای کسانی است که قادر به پرداخت همه مبلغ نیستند. این فروشنده برای محصول خود گزینه اقساطی در نظر گرفته و مبلغ نهایی را ۲۵۰ میلیون تومان معرفی کرده است.

هه

هیوندا کوپه ۲۰۰۹ با چند لکه رنگ

 یکی دیگر از گزینه‌های موجود در بازار که می‌توان آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید  هیوندا کوپه معرفی کرد، یک خودروی سفیدرنگ مربوط به سال ۲۰۰۹ است که چند لکه رنگ در بدنه خود دارد. این خودرو در حدود ۱۸۰ هزار کیلومتر کار کرده است و به عنوان یک خودروی سالم از لحاظ فنی شناخته می‌شود. از جمله آپشن های خودرو می‌توان به وجود سانروف، سنسور عقب و جلو و همچنین کروز کنترل اشاره کرد که برای خودروهای مربوط به این دوره زمانی عادی و رایج هستند. فروشنده خودرو ادعا می‌کند که تمامی سرویس‌های مورد نیاز سر وقت انجام گرفته و خود را از لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد.

ههه

 کسانی که حساسیت چندانی به شکل ظاهری خودرو و وجود چند لکه رنگ در این خودرو ندارند می‌توانند این مورد را به عنوان یک گزینه مناسب و با قیمت معقول انتخاب کند. معمولاً خودروهای سالم و با کیفیت سال ۲۰۰۹ با قیمتی در حدود ۲۰۰ تا ۲۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که فروشنده برای این خودرو ۱۹۰ میلیون تومان در نظر گرفته است با توجه به شرایط خودرو انتظار می‌رود که به قیمت آن توجه داشته باشید.

 

هیوندا کوپه ۲۰۰۹ با قیمت پایین

 این مورد را می‌توان به عنوان یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها در خرید و فروش هیوندا کوپه معرفی کرد. این آگهی مربوط به یک خودروی نقره‌ای تولید سال ۲۰۰۹ است که تحت عنوان کوپه اتوماتیک برای فروش گذاشته شده و مربوط به شهر تهران و شهرک بعثت است. از جمله آپشن های معرفی شده برای این خودرو سنسور عقب و جلو، سانروف، کولر دوال و کروز کنترل است که نشان دهنده کامل بودن آپشن‎های خودرو با توجه به سال ساخت آن است.

 فروشنده برای توصیف خودروی هیوندا کوپه خود به موارد دیگر مانند بیمه کامل یک ساله، تخفیف کامل بیمه، فنی عالی خودرو، رنگ شدگی جزئی در برخی از قسمت‌ها، صندلی مارون، رینگ و لاستیک اسپرت اشاره کرده است. این فروشنده برای محصول خود قیمت ۱۷۵ میلیون تومان در نظر گرفته است که با توجه به خودروهای موجود در بازار می‌توان گفت یکی از ارزان‌ترین گزینه‌هاست. البته این افت قیمت بیشتر به خاطر وجود رنگ  خوردگی و چند لکه رنگ در بدنه خودرو است و افت قیمت آن توجیه دارد.

بررسی بازار نشان می‌دهد که قیمت این خودروها بین ۱۸۰ میلیون تومان تا ۲۵۰ میلیون تومان متغیر است و شرایط خودرو و فروشنده مشخص می‌کند که کدام یک از این قیمت‌ها به واقعیت نزدیک‌تر است. البته مطمئناً گزینه‌های دیگری هم برای خرید هیوندا کوپه در بازار وجود دارد که شما با مطالعه شرایط آن‌ها می‌توانید صاحب یک خودروی باکیفیت شوید.

 

 

منبع : ویرلن