۰ نفر

جک۵S کراس اور غول پیکر

۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲
کد خبر: 365888
جک۵S کراس اور غول پیکر

با گذشت زمان از تاسیس شرکت خودروسازی JAC، این شرکت اقدام به تولید خودروهای سدان و کراس اوور نمود که محصولات آن توسط کرمان موتور وارد ایران شد.

خودروی جک ۵S یک کراس اوور شهری است که در اواخر سال ۱۳۹۳ به بازار خودرو ایران راه پیدا کرد و پس از گذشت دو سال، شرکت خودروسازی جک مدل اتوماتیک خودرو  جک s5 را تولید نمود.

طراحی ظاهری

 در نمای جلو، شباهت زیادی به خودروی هیوندای ۳۵ix قابل مشاهده است. چراغ‌های جلو اندازه متوسطی دارند ولی جلو پنجره خیلی کوچک بوده و نشان جک در وسط آن قرار گرفته است. دریچه ورودی هوای نسبتاً بزرگ بر روی سپر و اطراف آن چراغ‌های مه شکن گرد به همراه انواع خطوط زیبا و پیچیده‌ای برروی سپر تعبیه شده‌اند. تمام این موارد به همراه خطوط برجسته روی کاپوت باعث زیبایی و جذابیت این نوع خودرو شده است.

 در نمای جانبی، خط شانه از در جلو و بالای دستگیره درها شروع شده و تا چراغ‌های عقب امتداد پیدا کرده است. بخش سرتاسری پلاستیکی مشکی رنگ که از سپر جلوشروع شده و رکاب پایین درها هم از همین پلاستیک مشکی رنگ هستند. دستگیره درها، قاب پایین شیشه‌ها و ریل باربند روی سقف نقره‌ای رنگ هستند. قاب پشت آینه همرنگ با بدنه خودرو جک s5 بوده و چراغ‌های راهنما روی آن تعبیه شده‌اند. در کل می‌توان گفت نمای جانبی خودرو ساده اما جذاب است.

 در نمای عقب، چراغ‌های عقب کشیده و خروجی‌های دوگانه اگزوز یادآور خودروهای کره‌ای هستند. چراغ‌های عقب کشیده و باریک با گرافیک خوب بدون خروجی اگزوز که قاب‌های کرومی دارند و درج نامDCT ۶ زیر نام JAC که باعث تمایز نسخه دستی و اتوماتیک آن می‌شود همگی توجه بیننده را به خود جلب می‌کند.

 امکانات و تجهیزات ایمنی

 این خودرو موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه ایمنی چینی CNCAP و استاندارد آلایندگی یورو ۵ شده است. علاوه بر آن در تست‌های: برنامه ارزیابی اتومبیل در ایالات متحده US-NCAP، بیمه ایمنی بزرگراه‌ها IIHS، ایمنی وسایل نقلیه فدرال استانداردها در آمریکا FMVSS و مرکز تحقیقات حمل و نقل TRC موفقیت به دست آورده است. در مدل اتوماتیک این خودرو ۶ کیسه هوا دارد که شامل: کیسه هوای سرنشین جلو و راننده، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای سرنشین جلو راننده می‌شود.

 امکانات و تجهیزات ایمنی این خودرو شامل: صندلی‌های مجهز به ایزوفیکس، قفل ایمنی کودک، اخطار دهنده فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، سیستم ضد سرقت، سیستم کروز کنترل، مجهز به سیستم پارک الکترونیکی یا سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EPB)، سیستم کنترل رانندگی در مسیرهای شیب دار (HAC)، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی (HDC)، سیستم پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم ترمز اضطراری (EBA) و سیستم ترمز ضد قفل (ABS) می‌شود.

مهم‌ترین رقبای جک ۵S شامل: چری تیگو ۵ و ۷، بی وای دی  ۶S و ۷S، هاوال ۲H، هایما ۷S و کوپا ۲۱۰T می‌شوند که در این بازه قیمتی جک ۵S به دلیل ظاهر زیبا، امکانات رفاهی خوب ورانندگی نرم و لذت بخش یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یک خودروی شاسی بلند است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودروی  جک s5 به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع : ویرلن