۰ نفر

تحقق عملی شعار "رونق تولید" در شرکت زامیاد؛

رکورد تولید روزانه زامیاد شکسته شد

۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۰۲
کد خبر: 360554
رکورد تولید روزانه زامیاد شکسته شد

معاون تولید زامیاد از شکسته شدن رکورد تولید روزانه وانت نیسان در این شرکت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، ایرج خسروداد گفت: در روزهای اخیر تولید وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز، شیب تندی به خود گرفته و به بیش از 200 دستگاه در روز رسیده است.

وی با تاکید بر توانمندی واحدهای تولید و پشتیبانی زامیاد یادآور شد: فعال سازی ظرفیت های موجود تولیدی و نیز استفاده بهینه از نیروی انسانی در کنار کاهش قطعات نامنطبق و ضایعات و همکاری شرکت های تامین قطعات از عوامل این موفقیت است.

خسروداد اضافه کرد: با حفظ روند فعلی تولید محصولات در شرکت زامیاد و عرضه وانت پادرا و ریچ با پلت‌فرم جدید و برنامه ریزی صورت گرفته برای تولید انواع محصولات نیمه سنگین و سنگین، سهم بازار زامیاد در حوزه خودروهای تجاری افزایش چشمگیری خواهد یافت.

معاون تولید شرکت زامیاد گفت: شکسته شدن رکورد تولید روزانه این شرکت پس از 6 سال علیرغم مشکلاتی است که بر سر راه خودروسازان کشور وجود دارد، ولی زامیاد به پشتوانه دانش و تفکر مدیریتی و تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص و متعهد خود توانسته در این شرایط، موفقیت های گذشته خود را استمرار بخشد.

گفتنی است، شرکت زامیاد با بیش از نیم قرن تجربه در تولید انواع محصولات کار و تجاری، همواره از شرکت های فعال در این بخش بوده و توانسته است علاوه بر پوشش دهی سلائق مشتریان، نقش مهمی در تجهیز ناوگان حمل و  نقل جاده ای کشور ایفا کند.