۰ نفر

رییس سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرد:

ارسال گزارش تخلفات بازار خودرو به رییس قوه قضائیه

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۲۷
کد خبر: 352357
ارسال گزارش تخلفات بازار خودرو به رییس قوه قضائیه

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوعات مربوط به بازار خودرو خبر داد و گفت: گزارشی در این رابطه در حال تهیه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر ،  ناصر سراج  در پاسخ به این پرسش که سازمان بازرسی کل کشور پیش‌تر، از استقرار تیم‌های بازرسی در شرکت‌های خودروسازی خبر داده و افزایش قیمت خودرو را تخلف اعلام کرده بود، اما نه تنها شاهد سامان گرفتن بازار خودرو نبودیم بلکه باز هم قیمت‌ها افزایش یافت، آخرین اقدامات سازمان بازرسی در این رابطه به کجا رسید؟ گفت: در حال رصد امورات مربوط به خودرو هستیم و گزارشی هم در این رابطه در حال تهیه است.

وی افزود: به محض نهایی شدن، این گزارش به آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه ارسال می‌شود.

سراج در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه گزارش سازمان بازرسی در چه مرحله‌ای قرار داد و چه زمانی به رئیس قوه قضائیه ارسال می‌شود؟، بیان کرد: تا پایان این ماه، گزارش تکمیل و به رئیس قوه قضائیه ارسال می‌شود.

وی همچنین درباره اینکه آیا به تخلفی هم در این رابطه رسیده‌اید؟، گفت: اگر تخلفی نبود، ما ورود نمی‌کردیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جواب به این سوال که استقرار سازمان بازرسی در هلال احمر به دلیل برخی انتصابات بوده است؟ اظهار داشت: به طور کلی تیم‌های بازرسی ما در همه وزارتخانه‌ها و نهادها مستقر هستند.

این مقام قضائی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده که گزارش‌های سازمان بازرسی در رابطه با سیل اخیر کامل نبوده است، مگر مقصران احتمالی در گزارش بازرسی تعیین نشده بودند؟، بیان کرد: پیگیری‌های سازمان بازرسی در این رابطه ادامه دارد و پس از تکمیل به مراجع ذیربط ارسال می‌شود.