۰ نفر

پرفروش‌ترین خودروی سایزمتوسط جهان کدام است؟

۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴
کد خبر: 345520
پرفروش‌ترین خودروی سایزمتوسط جهان کدام است؟

فولکس واگن پاسات، پر فروش‌ترین خودروی سایز متوسط جهان شناخته و معرفی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شرکت فولکس واگن آلمان که بزرگترین خودروساز در قاره اروپا به شمار می‌رود و سهم قابل توجهی از فروش خودرو در انواع مختلف در بسیاری از کشورهای جهان را به خود اختصاص داده است، حالا به تازگی اعلام کرده است که خودروی پاسات، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروی سایز متوسط جهان شناخته شده است به گونه‌ای که گفته می‌شود این شرکت ۳۰ میلیون دستگاه خودروی پاسات را به مرحله تولید و عرضه به بازارهای جهانی رسانده است.

طراحی و مدل این خودرو در بازار ایالات متحده آمریکا دستخوش تغییرات جدیدی شده است که آن را از نسل‌های پیشین خود متمایز کرده و نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و طرفداران آن را به خود جلب کرده است.

مشتریان این خودرو در بازارهای فروش اروپا نیز بر اساس اعلام فولکس واگن، به زودی شاهد تغییرات و به‌روزرسانی های جدیدی خواهند بود.

فولکس واگن با انتشار بیانیه‌ای به تازگی اعلام کرده است که خودروی پاسات، با فروش ۳۰ میلیون دستگاه به پرفروش‌ترین خودروی سایز متوسط جهان تبدیل شده است این در حالیست که گلف با فروش ۳۵ میلیون دستگاه در جهان در جایگاه نخست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروی ساخت این شرکت آلمانی در کلاس هاچ‌بک قرار گرفته است. بعد از این دو نیز خودروی بیتل (Beetle) با ۲۱.۵ میلیون دستگاه رتبه سوم این رده بندی را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش وب سایت CarBuzz ، رالف برانداستاتر، مدیر ارشد اجرایی فولکس واگن، در این خصوص می‌گوید: خودروی پاسات در ۴۶ سال گذشته تاکنون از موفق‌ترین و مهم‌ترین خودروهای تولیدی این شرکت بوده است که توانسته است به رکورد فروش ۳۰ میلیون دستگاه دست یابد و در کلاس سایز متوسط تبدیل به پرفروش‌ترین خودروی جهان شود.