۰ نفر

نگاهی به جدیدترین نسخه پژو 208 +تصاویر

۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۰۳
کد خبر: 340341
نگاهی به جدیدترین نسخه پژو 208 +تصاویر

پژو 208 یکی از پر فروش ترین و مطرح ترین محصولات پژوست که به راستی توانسته جایگزین خوبی برای پژو 206 باشد.

این خودرو در آستانه ورود به ایران بود که بازگشت تحریم های خودرویی، حضور آن در کشورمان را غیرممکن کردند. حال در نمایشگاه خودرو ژنو، شاهد ارایه نسل جدید پژو 208 با دو پیشرانه احتراق داخلی و الکتریکی و با ظاهری جدید هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنده 6، پژو 208جدید یکی از مهم ترین محصولات این دوره از نمایشگاه ژنو بود و برای اولین بار است که یک خودروساز، سوپرمینی محبوب خود را به صورت کاملا الکتریکی به بازار ارایه می کند. نسل جدید پژو 208 از صفر طراحی شده و ظاهر آن به صورت کامل با نسل قبلی تفاوت دارد و تا حد زیادی، شبیه به مدل های بزرگتر، نظیر پژو 508 از آب در آمده است.

لیز ریچارد، یکی از استراتژیست های شرکت پژو، پژو 208 را محصول مهم و استراتژیک این شرکت می داند و اعتقاد دارد موفقیت این محصول در بازار اروپا، که به طور معمول به هاچ بک ها تمایل دارد، ضامن موفقیت پژو خواهد بود. ارایه پژو 208 الکتریکی، گامی در جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان اروپایی است، که تمایل به خرید خودروهای الکتریکی دارند.

uZTu8rtgXPF0

DHzHnlVXKcbs

z4Kp9BlDJrNp

روند  پژو

ژیل ویدال، مدیر طراحی پژو نیز باور مشابهی دارد. هاچ بک های کوچک، به خصوص سری 20X پژو، نقش مهمی در موفقیت این شرکت و فروش موفق هاچ بک های قدرتمند، موسوم به سوپرمینی در بازار اروپا داشته اند. ویدال می گوید ارایه چرخ هایی بزرگ، گلگیر های پف کرده و جلوپنجره بزرگ، ظاهری قدرتمند و دراماتیک به پژو 208 می بخشد، همانند آن چه در پژو 205 شاهد بوده ایم.

نسل جدید پژو 208 در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد و البته هنوز در مورد قیمت نهایی آن، تصمیم گرفته نشده است. دو ماه پس از عرضه نسخه عادی، نسخه الکتریکی نیز برای علاقمندان در دسترس خواهد بود. نسل جدید پژو 208 ، قرار است در کارخانه جدید این شرکت فرانسوی به تولید برسد که روند تولید آنلاین خواهد داشت و بررسی ها برای اطمینان یافتن از تولیدات این کارخانه، که هم اکنون به تولید سیتروئن C3 اشتغال دارد، همچنان ادامه دارد.