۰ نفر

نوستالژی به سبک اروپایی با خودروی محبوب اوپل آسترا

۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۰۱
کد خبر: 336460
نوستالژی به سبک اروپایی با خودروی محبوب اوپل آسترا

نام و لوگوی کمپانی اوپل برای متولدین دهه ی شصت و ابتدای هفتاد یادآور خاطرات دوران کودکی است. ولی اخبار جدیدی که از اپل در بازار جریان دارد حاکی از آن است که اگر این روزها به دنبال یک هاچ بک جدید هستید، خبر خوب این است که تا به حال گزینه ای به این خوبی پیش روی شما وجود نداشته است! با افزایش رقابت بین مارک های مانند فولکس واگن، هیوندای، فورد و اوپل، استانداردهای کیفیت به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است، در حالی که قیمت فروش در برند اوپل در مقایسه با تمام قابلیت های خودرمختلف کاهش یافته است.

اوسترا، محبوب ترین و پرفروش ترین خودرو اپل، همیشه مورد توجه خریداران هاچ بک بوده و نسل هفتم این مدل برای سال 2016 با ظاهر بهبود یافته، فضای بیشتر، سبک تر و موتورهای کارآمد تصویر بهتری از خود در بازار ساخته است.

از نظر ظاهری، اوپل آسترا نسبت به قبل با طراحی بیرونی اروپایی، چراغ های جلوی بسیار زیباتر و نمای جانبی شیک تر مورد توجه بیشتر واقع شده است.

این ماشین به سیستم پیشرفته پارکینگ Opel مجهز شده است که از سنسورهای جلو و عقب برای شناسایی یک فضای پارکینگ مناسب برای هدایت راننده به فضای تنگ استفاده می کند. خریدارانی که این ماشین را به عنوان خودرو خانوادگی انتخاب می کنند نیز رتبه 5 Star Euro NCAP و سایر ویژگی های ایمنی مانند سیستم نظارت بر فشار داخل خودرو، چراغ های اتوماتیک و شاخص نقطه کور را دوست خواهند داشت. سیستم پشتیبانی شخصی OnStar Opel همچنین دارای ویژگی های کلیدی برای رانندگی ایمن تر از همیشه است که به پاسخ خودکار در تصادفات مجهز شده است و رانندگان می توانند اتومبیل  Astra خود را با استفاده از یک برنامه ، تشخیص ماشین ، که در گوشی های هوشمند  قابل ستفاده پیدا کنند.

سیستم اطلاعاتی IntelliLink Opel یکی از چشمگیر ترین سیستم هایی است که در بررسی ویژگی های این ماشین مورد توجه قرار می گیرد. راننده این سیستم به طور یکپارچه با تلفن های هوشمند از طریق بلوتوث هماهنگ می شود، این ویژگی به خصوص اگر راننده به طور مرتب به موسیقی از برنامه هایی مانند Spotify گوش کند یا تماس های تلفنی ضروری زیادی داشته باشد که در حال حرکت نیاز به پاسخگویی به این تماس ها وجود داشته باشد. این ماشین دارای صندلی های قابل تنظیم با جنس فوق العاده عالی چرم سیاه و سفید است که قابلیت حرکت ۴۰:۶۰ را دارند و در زیر آن‌ها هیچ فضای اضافه‌ ای برای استفاده وجود ندارد.

ماشین Astra  در حال حاضر در بازار ایران و در سایت های خرید و فروش آنلاین خودرو مانند دیوار دسترس است و خریداران امکان انتخاب این ماشین با پنج موتور مختلف، سه گزینه بنزین (1.4 لیتری، 1.0 لیتر توربو و 1.4 لیتری توربو) و دو 1.6 لیتر دیفرانسیل مختلف را دارند.

در زیر نکات مثبت و منفی خودرو اپل آسترا به صورت خلاصه امده است

نقاط مثبت اپل آسترا

طراحی ظاهری اروپایی - برند محبوب برای ایرانی ها - پیشرانه پر بازده و کم حجم - مصرف سوخت پایین - کابین جادار

نقاط منفی اپل آسترا

طراحی کابین قدیمی - عرضه محدود در بازار - نداشتن نمایندگی معتبر در ایران - نداشتن قطعات

 

منبع : ویرلن