۰ نفر

نسل جدید سوزوکی معرفی شد +تصاویر

۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۳۱
کد خبر: 335204
نسل جدید سوزوکی معرفی شد +تصاویر

نمای جلوی این خودرو با یک جلوپنجره بزرگ، پوشش جدید چراغ‌ها و شکل ایرودینامیکی درب کاپوت نیز کاملا متفاوت به نظر می‌رسد.

به گزارش "موتور1"،نمی‌توان انکار کرد که "سوزوکی جیمنی" یکی از داغ‌ترین نام‌های خودرویی  این روزهای آمریکاست و تقاضا برای داشتن این آفرودر کوچک در این کشور رو به فزونی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر ایران، یکی از ویژگی‌هایی که جیمنی را به شدت خواستنی می‌کند، حال و هوای فانتزی آن است. اما اگر جیمنی تغییر ماهیت داده و تبدیل به یک آفرودر شیطانی و خبیث شود، چه اتفاقی برای طرفدارن این خودرو خواهد افتاد؟

8xGo3LanJWbI

این همان کاری است که کمپانی تیونینگ "والد اینترنشنال" قصد داشت با نسخه  "بلک بیسون ادیشن" جیمنی انجام دهد. مانند دیگر نسخه‌های بلک بیسون که توسط شرکت تیونر ژاپنی ساخته می‌شود، رنگ مشکی برای جیمنی یک درمان ساده است که در کل، ظاهر و ماهیت این خودرو را تغییر می‌دهد. تغییری که جذاب از آب درآمده و از نگاه کارشناسی دوست داشتنی محسوب می‌شود.

pKwV3u5Vr9bk

b2AqkVLeh4Uw

با توجه به نسخه ژاپنی سیرای جیمنی، که تنها یک نسخه از آن به  صورت جهانی فروخته شده است، نسخه بلک بیسون ادیشن جیمنی بهLEDهای چهار بخشی، سپر و گلگیر باز طراحی شده مجهزند. نمای جلوی این خودرو با یک جلوپنجره بزرگ، پوشش جدید چراغ‌ها و شکل ایرودینامیکی درب کاپوت نیز کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. گلگیرها و سپرهای انتهایی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بر آفرود بودن خودرو تاکید دارند و از دیگر سو چرخ‌ها چهره خودرو را به مراتب خشن و تهاجمی کرده‌اند. در سقف خودرو نیز شاهد رشته چراغ‌های LED برای حرکات آفرودی هستیم. اما در این میان ایمنی خودرو یک مسئله بزرگ برای آفرود محسوب می‌شود، چرا که "یورو انکپ" تنها سه ستاره ایمنی را برای آن در نظر گرفته است.

0TfkYSQh8I0E

9Vp5Yl02KFkz