۰ نفر

وزیر صنعت: توقف خط تولید خودروهای کم تیراژ پس از تحریم

۱ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۳۴
کد خبر: 330958
وزیر صنعت: توقف خط تولید خودروهای کم تیراژ پس از تحریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خط تولید برخی خودروهای کم تیراژ که قطعات آنها وارداتی است پس از تحریم‌ها متوقف شد، گفت: اگر تعداد خودورهای پیش فروش شده‌ای که تاکنون به مشتریان تحویل داده نشده زیاد باشد، سهم این خودروها در فروش نقدی صفر می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، رضا رحمانی  با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای ساماندهی مشکلات موجود در بازار خودرو، گفت: خودروسازان موظف‌اند به تعهدات خود در رابطه با خودروهایی که به صورت قطعی پیش فروش شده‌ عینا عمل کنند و تردیدی در این مطلب وجود ندارد.

توقف خط تولید خودروهای کم تیراژ پس از تحریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: خط تولید برخی خودروهای کم تیراژ که قطعات آنها وارداتی است پس از تحریم‌ها متوقف شد. البته تعداد این خودروها بسیار کم است اما برای حل این مشکل نیز خودروسازان موظف شدند براساس اصل مشتری‌مداری محصولی جایگزین متناسب خودروی پیش فروش شده به مشتری تحویل دهند در غیر این صورت مبالغ دریافتی براساس قیمت خودروها به روز می شود و با پرداخت سود و جریمه، رضایت مشتریان را به دست آورند.

رحمانی درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه مردم می‌توانند با مراجعه به خودروسازان پول خود را دریافت کنند، اظهار کرد: این مطلب در رابطه با خودروهای کم تیراژ است و ربطی به خودروهای تولید داخل ندارد.