۰ نفر

معاون بازاریابی و فروش عظیم خودرو اعلام کرد؛

تحویل مرحله اول خودرو هن تنگ به مشتریان تا پایان سال

۲۰ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۳۲
کد خبر: 328205
تحویل مرحله اول خودرو هن تنگ به مشتریان تا پایان سال

معاون بازاریابی و فروش عظیم خودرو گفت: روند تولید فوتون ساوانا و هن تنگ آغاز شده و عظیم خودرو به طور رسمی وارد فاز تولید شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، عقیل مصطفایی، در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین با بیان اینکه شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو در سایت بروجرد اقدام به تولید فوتون ساوانا کرده است، گفت:با تولید انجام شده طی دو ماه گذشته سررسید اول از تعهدات فوتون ساوانا به مشتریان تحویل داده شد و از بهمن ماه مرحله دوم تحویل فوتون ساوانا آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تولید هن تنگ X7 نیز به زودی آغاز خواهد شد، اظهار کرد:تحویل مرحله  اول هن تنگ  X7 به مشتریان تا پایان سال انجام خواهد شد.

مصطفایی با بیان اینکه ظرفیت تولید در سایت 10 دستگاه در ساعت است، گفت:برنامه ریزی کرده ایم که تا پایان سال 200 دستگاه هن تنگ تولید شود اما تمایل داریم که تیراژ تولید بالاتر برود که نیازمند رفع مشکلات موجود در زمینه نقل و انتقالات ارز است، البته در مقایسه با سایر شرکت ها وضعیت بهتری داریم چرا که بخشی از خرید قبلا انجام شده است.

معاون بازاریابی و فروش عظیم خودرو با اشاره به اینکه ساوانا در حال حاضر 375 میلیون تومان قیمت گذاری شده است، گفت: در مورد هن تنگ X5  و X7 قیمت هنوز به طور دقیق اعلام نشده اما تا پایان ماه جاری و با ارسال دعوتنامه های مشتریان قیمت دقیق مشخص خواهد شد.