۰ نفر

معاون ایران خودرو خبر داد:

فروش207 و دنا پلاس با سقف شیشه‌ای +عکس

۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۱۹
کد خبر: 327165
فروش207 و دنا پلاس با سقف شیشه‌ای +عکس

معاون مدیرعامل در بازاریابی وفروش ایران خودرو از تولید و عرضه محصولات 207 و دناپلاس با سقف پانوراما در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، مصطفی خان کرمی معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو در نشست هم اندیشی تعدادی از صاحب امتیازان نمایندگی های ایران خودرو  اظهار داشت: تولید و عرضه محصولات 207 و دناپلاس با سقف پانوراما در آینده‌ای نزدیک در ایران خودرو انجام می شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از خط تولید ایران تا به امروز نمونه هایی از این خودرو برای بررسی های نهایی ساخته شده اند. اما اصلی ترین تغییری که در پژو ۲۰۷i صندوقدار و هاچبک آپشنال به وجود آمده است، نصب سقف شیشه ای بر روی آن بوده که گویا فعلا بر روی نمونه های اتوماتیک، تست های تولید و مهندسی آن انجام می شود.

تصاویری که نشان از تولید 207 با سقف پاناروما در ایران خودرو دارد

معاون ایران خودرو: فروش 207 و دنا پلاس با سقف پانوراما / رونمایی از خودروی جدید به زودی (+عکس)

922671_880

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه با اشاره به شرایط حاکم بر بازار خودروی کشور گفت: این موضوع می تواند بستر تاخیر در تامین قطعات خودرو و به تبع آن کاهش تحقق برنامه تولید را فراهم کند.

خان کرمی در خصوص تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نام شده گفت: در شرایط فعلی شرکت ایران خودرو تلاش می‌کند تا با تامین منابع مالی نسبت به تکمیل خودروهای دارای کسری را فرآهم آورده و با رساندن تولید به شرایط ثابت و یکنواخت، تحویل خودرو به مشتریان را با سرعت بالاتری انجام دهد و میزان تاخیر در تعهدات را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

معاون ایران خودرو: فروش 207 و دنا پلاس با سقف پانوراما / رونمایی از خودروی جدید به زودی (+عکس)

وی افزود: پیرو هماهنگی‌های انجام شده باسازمان ها و نهادهای ذیربط،‌ به محض اطلاع از قیمت جدید سایر خودروهای باقی مانده، اطلاع رسانی دراین خصوص انجام خواهد شد و ایران خودرو مانند همیشه تابع ضوابط و مقررات اعلامی ازسوی ارگان های ذیربط خواهد بود.

خان‌کرمی تصریح کرد: درحال حاضر جهت حذف دلالان و واسطه گران در بازارخودرو،‌ مکانیزم‌های کنترلی در فرآیند فروش به نحوی پیاده سازی شده که خودروها صرفا به دست مشتریان نهایی رسیده که این امر باعث جلوگیری ازافزایش بی رویه قیمت در بازار می شود، همچنین در آینده‌ای نزدیک از یک محصول جدید رونمایی خواهد شد .