۰ نفر

در سومین نمایشگاه بین‌المللی تهران و در غرفه گروه سایپا صورت می‌گیرد؛

نمایش محصولات داخلی‌سازی شده شرکت سایپاشیشه

۱۵ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۵۲
کد خبر: 326992
نمایش محصولات داخلی‌سازی شده شرکت سایپاشیشه

شرکت سایپاشیشه نمونه‌های داخلی‌سازی شده شیشه‌های مورد استفاده در خودروهای برلیانس H200 و H300، چانگان، آریو، مگان، زانتیا و سایر خودروهای تولیدی گروه سایپا را در نمایشگاه تهران به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران که باهدف معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات برگزار خواهد شد، شرکت سایپاشیشه به‌عنوان تولیدکننده اصلی شیشه مورد استفاده در خودروهای تولیدی گروه سایپا، آخرین محصولات خود را که با بهره‌برداری از دانش و توانمندی متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده است، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

باتوجه به آن‌که در سال‌های اخیر، سبد محصولات تولیدی گروه سایپا با افزایش تعداد خودروها و ایجاد تنوع گسترده مواجه شده، شرکت سایپاشیشه نیز توانسته با طراحی و ساخت محصولات مورد نیاز این گروه، از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و ظرفیت‌های متنوعی را در بخش طراحی و ساخت شیشه‌های مورد نیاز محصولات، به‌کار گیرد.

سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران از 18 تا 21 دی‌ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد و گروه خودروسازی سایپا آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را به‌نمایش خواهد گذاشت.