۰ نفر

دو شاسی بلند جدید در راه بازار خودرو+شرایط فروش

۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۸
کد خبر: 317569
دو شاسی بلند جدید در راه بازار خودرو+شرایط فروش

قائم مقام مدیرعامل سیف خودرو از آغاز پیش فروش اینترنتی دو شاسی بلند T3 و T5 بیسو با مجوز وزارت صمت از هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، شاهین خدامی امروز یک نشست خبری با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش پرداخت برای خودرو T3، 90 میلیون تومان  است.

وی مبلغ قابل پرداخت برای پیش خرید شاسی بلند T5 که 7 نفره است را 125 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پیش پرداخت T5 در دو مرحله دریافت می‌شود و تحویل خودروها از خرداد و تیر سال آینده آغاز خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل سیف خودرو با اشاره به اینکه قیمت T3 و T5 به ترتیب 170 تا 180 میلیون تومان و 240 تا 250 میلیون است، تاکید کرد: البته این قیمت‌ها قطعی نیست و با توجه به نوسانات موجود نمی‌توان قیمت قطعی برای خودروها اعلام کرد.

به گفته خدامی بایک اینشیان از بزرگترین و صاحب تکنولوژی ترین شرکت‌های چینی است که بیسو برند لوکس این شرکت شمرده می‌شود.

بر این اساس در این مرحله 1431 دستگاه پیش فروش می‌شود که 480 دستگاه T5 و مابقی  T3خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ابتدا به دنبال ساخت یک سایت جدید برای تولید این خودرو جدید بودیم، گفت: پس از بررسی‌هایی که انجام شد تصمیم گرفتیم سایت مرتب را با بیش 60 سال سابقه، خریداری و نوسازی کنیم.

قائم مقام سیف خودرو به تعطیلی این کارخانه طی مدت دو سال اشاره کرد و گفت: در این مدت سیستم خدمات پس از فروش و شبکه نمایندگی‌ها را حفظ کردیم.

خدامی میزان  داخلی سازی این خودرو را 7 درصد اعلام و تصریح کرد: این خودروها در شرایط فعلی به صورت فول سی کی دی تولید می‌شوند، اما رسیدن به داخلی سازی 20 درصد دور از ذهن نیست و تا پایان سال جاری به این عدد خواهیم رسید.

داریوش ضیا، مدیر فروش و توسعه بازار سیف خودرو نیز در این نشست خبری با بیان اینکه سال 97 در بهترین حالت شاهد تولید یک میلیون دستگاه خودرو در کشور خواهیم بود، اضافه کرد: به اعتقاد ما میزان تقاضا در بازار برای خودروهای جدید وجود خواهد داشت و به همین دلیل تولید را با ظرفیت 6 یا 7 هزار دستگاه شروع خواهیم کرد و در افق 5 ساله به 50 هزار دستگاه خواهیم رسید.

ضیاء گفت: ابتدا با 10 نماینده کار آغاز خواهد شد و با 26 نماینده کار را ادامه خواهیم داد.