۰ نفر

ورود و توزیع 120کانتینر قطعات خودروهای مدیران‌خودرو به ایران با ارزش 8میلیون دلار

۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۵۷
کد خبر: 315057
ورود و توزیع 120کانتینر قطعات خودروهای مدیران‌خودرو به ایران با ارزش 8میلیون دلار

طی 6 ماه گذشته بیش از 8 میلیون دلار قطعه وارد انبارهای مجموعه شده و تلاش شد متناسب با میزان نیاز و موقعیت جغرافیایی در کلیه نمایندگان توزیع شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با نرخ تامین و پاسخگویی به بیش از 90% درخواست های ثبت شده در نمایندگی ها برای قطعات خودروهای تولیدی درطی سالیان اخیر بعنوان شرکت پیشرو در بین کلیه شرکت های خدمات پس از فروش مطرح بوده است و همواره در تلاش بوده با بهره‌گیری از شبکه گسترده نمایندگان و توسعه شبکه فروش مستقیم قطعات خود در سراسر کشور ، در دسترس بودن قطعات یدکی را تبدیل به مزیت رقابتی برای مشتریان و خودروهای شرکت مدیران خودرو کند.

طی سال جاری و با شروع دور جدید تحریم ها و مشکلات بوجود آمده در صنعت خودرو و محدودیت‌ها و تغییرات ایجاد شده در قوانین گمرکی و ارزی ، این شرکت تلاش کرده در حداقل زمان ممکن با مدیریت موجودی انبار‌های خود و با سرمایه‌گذاری و  برنامه ریزی دقیق و همکاری متقابل شرکت چری اقدام به  ثبت سفارشات متعدد به میزان کافی در خصوص کلیه قطعات یدکی بخصوص قطعات مصرفی کرده و تهدیدات پیش رو را تبدیل به فرصت کند و سهم خود را از بازار قطعات یدکی افزایش دهد.

از این رو علی رغم فشارهای بسیار شدید و بازار نا‌بسامان ارز طی 6 ماه گذشته بیش از 8 میلیون دلار قطعه وارد انبارهای مجموعه شده و طبق دستور مدیریت ارشد سازمان تلاش‌ شده با مدیریت صحیح ، متناسب با میزان نیاز و موقعیت جغرافیایی در کلیه نمایندگان توزیع تا از بوجود آمدن بازار سیاه و سوء استفاده احتمالی برخی سودجویان جلوگیری و قطعات با قیمت مناسب و مصوب شرکت در اختیار مصرف کننده نهایی قرار گیرد. از این رو قیمت کلیه قطعات در وب سایت شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir درج شده و موضوع کنترل قیمت‌ها و صدور فاکتور رسمی شرکت بصورت مداوم توسط بازرسان شرکت در حال کنترل است.

طبق اعلام واحد قطعات شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در حال حاضر موجودی انبارهای قطعات این مجموعه و حجم سفارشات در راه کلیه نگرانی‌ها  در خصوص کسری قطعات محصولات مدیران خودرو را از میان برده است.

خودرو

خودرو