۰ نفر

کدام خودروساز خودروهای مشتریان را به موقع تحویل داد؟

۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۸
کد خبر: 307282
کدام خودروساز خودروهای مشتریان را به موقع تحویل داد؟

در حالی که نمایندگان فروش محصولات برندهای خارجی وضعیت نامشخصی در تحویل خودرو های قرارداد شده مشتریان خود دارند و برخی خودرو سازان نیز با بهانه کردن وضعیت نامشخص وضعیت ارزی، در تحویل خودرو‌های مشتریان در سررسید مقرر تاخیر دارند، روند تحویل خودرو های مدیران خودرو فارغ از همه بهانه‌ها در زمان مقرر انجام می‌گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بازارهای اقتصادی ایران از اواخر سال گذشته در پی نابسامانی‌های ارزی تحت نوسانات مختلف قرار گرفت تا با بدعهدی‌های طرف های متعهد در برجام این نابسامانی ها به اوج خود برسد. این روند، آغاز تحول‌های مختلف بازارهای اقتصادی ایران شد. بسیاری از ساز و کارهای اقتصادی و تعاملات انتقال ارز در تامین هزینه های موارد مورد نیاز دستخوش تغییر قرار گرفت و تا کنون نیز به ثبات و روال مشخصی نرسیده است. همین وضعیت کافی بود تا بسیاری از شرکت ها دلایل به ظاهر مقبولی برای تلقین وضعیت پر ابهامی برای مشتریان خود داشته باشند.

تمام وضعیت های نامشخص و فرآیندهای جدید و پر ابهام در پیشبرد فعالیت های لازم و تامین درخواست مشتریان در 6 ماهه اخیر برای کلیه شرکت‌های داخلی یکسان بوده است. در همین شرایط، شرکت مدیران خودرو خود را موظف به تامین و تحویل خودروهای مشتریان دانسته و بر همین اساس کلیه واحد‌های اجرایی را موظف به تلاش مضاعف برای محقق ساختن این مهم کرد است. تصمیمی که در نهایت منجر به تحویل به موقع تعهدات به مشتریان شد. بدون تردید این شکل از مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی در روند افزایش رضایتمندی مشتریان موثر خواهد بود. راهی که مدیران‌خودرو در سال‌های اخیر بر آن تاکید کرده و در هر موضوعی سعی در محقق ساختن آن اشته است.

در حال حاضر کلیه تعهدات عمومی مدیران خودرو در زمان مقرر و مطابق سر رسید خود به مشتریان در سراسر کشور تحویل داده می‌شود. نمایندگان مجاز این شرکت در سراسر کشور موظف با پاسخگویی لازم به مشتریان و اعضای خانواده بزرگ مدیران خودرو در حوزه های خدمات فروش و پسش از فروش شده اند. بدون تردید این مسیر در نهایت منجر به رضایتمندی مشتریان و اعتماد سازی لازم بعنوان اصل مشتری مداری به این برند خواهد بود.

برای مشاهده محصولات مدیران خودرو و دریافت اطلاعات درباره شرایط فروش کلیک کنید